loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 145 چهارشنبه 1390/04/29 نظرات (0)

دانلود Ashampoo 3D CAD Professional نقشه کشی به روشی نوین

 

اکثر معماران و طراحان نقشه های ساختمانی که کارشان طراحی است اولین انتخابشان AutoCad است. این ابزار حرفه ای تمامی امکانات لازم برای طراحی یک نقشه کامل را دارد اما کار کردن با آن بسیار دشوار است و تنها حرفه ای ها می توانند با آن کار کنند. در این پست ما قصد معرفی نرم افزاری را داریم که در عین حرفه ای بودن فوق العاده ساده است و نسبت به AutoCad بسیار ساده تر کار نقشه کشی را امکان پذیر می کند. Ashampoo 3D CAD Professional نام این ابزار بسیار مفید و ساده اما حرفه ای و پیشرفته است. این ابزار به راحتی هرچه تمام تر تمامی Object های مورد نیاز برای طراحی سه بعدی یک ساختمان را کنار هم قرار داده و در نهایت خروجی را به عنوان یک ساختمان به طراح تحویل می دهد.
هماهنگی کامل با نرم افزارهای دیگری که در این زمینه وجود دارند یکی از قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شود ؛ به واسطه پشتیبانی از فرمت های مختلف در نقشه کشی است که این ابزار می تواند به راحتی با نقشه های طراحی شده با نرم افزارهای دیگر ارتباط برقرار کرده و آن ها را مورد ویرایش قرار دهد.
نمایش تصاویر در این نرم افزار به صورت کاملا سه بعدی خواهد بود ؛ یعنی می توان تصاویر یک ساختمان سه بعدی را چرخاند و از بعد های مختلف آن را مورد بررسی قرار داد ؛ این امر با توجه به تکنولوژی های جدیدی که در نقشه های سه بعدی ارائه شده نکته بسیار مهم و کلیدی است که کاربران و طراحان حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند. تبدیل خروجی به فرمت قابل اجرا در نرم افزار Cinema 4D یکی از دیگر قابلیت های گنجانده شده در Ashampoo 3D CAD Professional است که برای طراحان حرفه ای اهمیت زیادی دارد.
طراحی نقشه های خلاقانه ، سایه گذاشتن برای طراحی ها ، امکان ساخت Tour برای نقشه های سه بعدی طراحی شده به منظور نمایش و راهنمایی ، وجود انواع Object ها در طراحی نظیر انواع وسایل موجود در آشپزخانه یا وسایل موجود در اتاق های خواب و انبوهی از قابلیت های دیگر که طراحان حرفه ای حتما پس از دانلود و نصب این ابزار کارآمد به آن ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo 3D CAD Professional v3.0.2:
- طراحی نقشه های سه بعدی به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته
- سازگار با دیگر فرمت ها استفاده شده در طراحی نقشه ها
- هماهنگی با دیگر نرم افزارهای موجود در این زمینه
- امکان تبدیل خروجی به فرمت سازگار با نرم افزار Cinema 4D
- استفاده بسیار آسان تر نسبت به نرم افزارهای مشابه
- وجود تمامی ابزارهای لازم برای طراحی های سه بعدی
- پرخش 360 درجه ای نقشه ها
- وجود چندین نقشه و طرح آماده برای ایده برداری
- طراحی نقشه های خلاقانه
- وجود تمامی Object های مورد نیاز برای طراحی اتاق ها ، آشپزخانه و ...
- وجود چندین مدل نقشه برای ایده برداری
- امکان خروجی گرفتن به صورت Tour از نقشه طراحی شده
- قابلیت سایه دار کردن بخش های مختلف طرح
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

OMiD بازدید : 774 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

امروز در وبسایت دانلودها ، با کاملترین مجموعه از آخرین آپدیت ها و نرم افزارهای جانبی نرم افزار فوق کاربردی و مهندسی SolidWorks 2011 در خدمت شما می باشیم. مجموعه ای بی نظیر که شامل آخرین آپدیت این نرم افزار ، یعنی آپدیت سرویس پک ۴ نسخه ۲۰۱۱ ، آپدیت شدن ابزار CAMWorks به نسخه سرویس پک ۱٫۲ و آخرین مجموعه کامل Delcam . تمامی این نرم افزارهای برای ۲ نسخه ۳۲بیتی و ۶۴بیتی می باشند و برای اولین بار شما می توانید این مجموعه بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
SlidWorks 2011 نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی صنعتی برای تمامی متخصصان و اهل فن به خوبی شناخته شده است. ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، ایجاد پلان ها با آفست کردن صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیائ سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و … همه و همه از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشند. ایجاد مراجع هندسی و منحنی ها ، ایجاد پلان با افست کردن یک صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، ایجاد منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح، قرینه سازی اشیاء سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و…
نرم افزار SolidWorks یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی و خصوصا طراحی سه بعدی است. در این نرم افزار بخش های مجزایی برای مدل سازی و عملیات ورق کاری و جوش کاری و ریخته گری و قالب سازی و همچنین تحلیل تنشو مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد.

|کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 با حجم ۱۲ گیگابایت|

 

SolidWorks 2011 SP4 %2b Delcam %2b CAMWorks کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 شامل SP4 , CAMWorks SP 1.2 , Delcam for SolidWorks V17.8.1.26

 

 

OMiD بازدید : 469 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

COMSOL Multiphysics نام نرم افزار مدل سازی می باشد که تمامی مراحل در فرایند مدل سازی را برای شما آسان تر می کند. این مراحل شامل ساختار هندسی مدل ، شبکه بندی مدل ، فیزیک اصلی مدل ، حل کردن مدل و سپس دیداری نمودن نتیجه حل آن می باشد. این نرم افزار برای رشته های مهندسی شیمی ، برق ، مکانیک ، صنایع و هر رشته ای که در آن بحثی از مدل سازی و حل آن به صورت بصری می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد مدل در این نرم افزار به دلیل استفاده از ساختارهای فیزیکی از پیش تعبیه شده در نرم افزار ، بسیار سریع بوده و شما می توانید گستره ی عظیمی از ساختارهای مکانیکی و تجزیه تحلیل های الکترومغناطیسی را مورد بررسی قرار دهید. خواص مواد ، اجزاء منبع و حدود مرزی می توانند توابعی دلخواه از متغیرهای مستقل باشند. آپدیت شماره ۲ این نرم افزار بسیار کاربردی و تخصصی ، به تازگی منتشر شده است که تغییراتی در زمینه رفع برخی باگ های نرم افزار انجام داده است. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار مهندسی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

COMSOL Multiphysics 4.2 %2b Update 2 مدل سازی مسائل مهندسی با COMSOL Multiphysics 4.2 + Update 2

 

 

OMiD بازدید : 163 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تحلیل آمار MedCalc 11.6.0.0
در ادامه ی معرفی نرم افزارهای تخصصی و کارآمد ، امروز در سایت میهن دانلود نرم افزار MedCalc را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار قابلیت های بسیار جامعی را در جهت تحلیل داده ها و انجام محاسبات آماری در زمینه علوم طبیعی ارائه کرده است. با توجه به موضوع که نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه تعداد چندان اندکی ندارند می توان به مزیت های این نرم افزار به نسبت دیگر نرم افزارهای مشابه اشاره کرد. رابط کاربری ساده ، قابل فهم و جامع را می توان از جمله مزیت های این نرم افزار دانست. پس از جمع آوری و ثبت اطلاعات آماری می توانید در نهایت از آنها گراف تهیه کنید. این نرم افزار همچنین امکان دریافت اطلاعات ذخیره شده با استفاده از نرم افزارهایی مانند Exel , Dbase , SPSS را داراست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 1,847
  • بازدید سال : 25,706
  • بازدید کلی : 166,455