loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 83 پنجشنبه 1392/03/02 نظرات (0)

Secure Folder یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Secure Folder گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4

 

OMiD بازدید : 232 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

کنترل سطح دسترسی کودکان با Salfeld Child Control 2011 11.252.0.0
کامپیوتر جایی برای کودکان است و با کامپیوتر می توانند سطح هوش خود را افزایش دهند آنها می توانند یاد بگیرند و بسیاری از کارهای دیگر . حال والدین برای کنترل سطح دسترسی کودکان در اینترنت اقدام نمایند زیرا اینترنت مکانی غیرامن و مملو از سایت های غیراخلاقی و غیرمناسب برای یک کودک است . برای کنترل کودکان می بایست سطج دسترسی آنها را محدود کرد . Salfeld Child Control نرم افزاری جامع و مفید در زمینه کنترل سطح دسترسی کودکان است . با این نرم افزار می توانید تمام دسترسی های کودک اعم از اینترنت ، رایانه ، وبکم و ... را کنترل کنید و آن ها را به صورت کامل کنترل کنید .

OMiD بازدید : 195 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

رمزگذاری سریع و حرفه ای فایل ها با Kruptos 2 Professional v3.0.0.13

نرم افزار Kruptos برای رمز گذاری برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتر شما ساخته شده است و با رمز گذاری از دسترسی دیگران می توانید جلوگیری کنید . استفاده از Kruptos 2 بسیار راحت و آسان است و پیچیده نیست . این نرم افزار می تواند برای بهبود امنیت ویندوز شما بسیار مفید باشد . شما می توانید فایل هایی همچون فیلم ، عکس ، موسیقی و اسناد خود را با این نرم افزار رمزگذاری کنید . بعد از نصب میتوانید با یک کلیک رمز خود را انتخاب کنید و هرفایلی که مایل هستید را رمز گذاری کنید .

 

OMiD بازدید : 154 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

پاکسازی کامپیوتر از تروجان با GridinSoft Trojan Killer 2.0.9.7

با توجه به افزایش روز افزون تعداد کاربران اینترنتی ، امنیت نفش مهمتری گرفته است . GridinSoft Trojan Killer یک نرم افزار کامل در زمینه از بین بردن و پاکسازی کامل سیستم از تروجان های مخرب است . ممکن است گاهی اوقات آنتی ویروس ما تروجانی را تشخیص ندهد اما این نرم افزار تقریبا از همه ی تروجان پشتیبانی می کند . Trojan Killer تمام فایل های در زمان بوت را برای نرم افزارهای جاسوس ، تبلیغات مزاحم ، کرم های اینترنتی و ... اسکن می کند و در صورت یافتن به شما هشدار میدهد .

 

 

OMiD بازدید : 151 چهارشنبه 1390/04/29 نظرات (0)

محافظت کامل از هارد دیسک با نرم افزار Active Hard Disk Monitor Pro

 


بی شک هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات کامیپوتر به شمار می رود و در کنار آن هارد دیسک منبع اصلی تمامی اطلاعات کاربر است و بدترین اتفاق برای هرکاربری خرابی و از بین رفتن اطلاعات هارد دیسک می باشد. هارد دیسک در عین اینکه بدنه محکمی دارد، از نظر دما و سرعت هد بسیار حساس است. نرم افزارهای زیادی در زمینه نگهداری و بهینه سازی از ویندوز ارائه شده اند اما نرم افزارهای زیادی مختص به هارد دیسک که استانداردهای لازم را داشته باشند، زیاد نیستند. به همین دلیل گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد نرم افزاری قدرتمند و دارای استانداردهای لازم را از شرکت LSoft معرفی کند. Active@ Hard Disk Monitor نرم افزاری قدرتمند و تخصصی برای حفظ سلامتی و نگهداری هارد دیسک می باشد. کاربر با استفاده از این نرم افزار میتواند با بررسی و نظارت بر هارد دیسک و مشاهده گزارش ها و تجزیه تحلیل های نرم افزار از خرابی و نابودی اطلاعات هارد دیسک جلوگیری به عمل آورد. استفاده از تکنلوژی S.M.A.R.T در این نرم افزار گواه این است که Active@ Hard Disk Monitor گزینه مناسبی برای مراقبت از هارد دیسک است. این نرم افزار با اسکن زنده هارد دیسک به تشخیص بدسکتورهای سطح هارد دیسک می پردازد و با فعالیت در بخش System Try در هر لحظه سلامت هارد دیسک را بررسی میکند و میتواند اطلاعات و جزئیات از وضعیت هارد دیسک را به کاربر ارائه دهد. این نرم افزار با بررسی پارامترهایی مانند دما، سرعت و ارتفا هد و زمان چرخش میتواند در هر لحظه که پارامترهای ذکر شده برای هارد دیسک خطرناک باشد به کاربر اطلاع دهد و روش های مقابله با آن را اطلاع دهد. از نظر کارکرد نرم افزار بسیار سبک است و به هیچ وجه بار سنگینی بر روی سیستم و هارد دیسک قرار نمیدهد.ارائه گراف ها و نمودار از وضعیت هارد دیسک در طول روز،هفته و ماه و یا هر زمان دیگری میتواند به مطلع بودن از وضعیت هارد دیسک شما در مدت زمان خاص و سلامتی آن کمک کند. نمایش اطلاعات هارد دیسک مانند شماره سریال، مدل و شماره سیلندر نیز از دیگر امکانات این نرم افزار است که آسان دانلود بر روی سرورهای قدرتمندش آن را برای دانلود کاربران آماده کرده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active Hard Disk Monitor Pro v3.0.2:
- اسکن و بررسی زنده هارد دیسک بدون کاهش سرعت
- استفاده از تکنلوژی S.M.A.R.T. Technology
- اسکن و پیدا نمودن بد سکتورهای روی سطح هارد دیسک
- اسکن و تعمیر مشکلات هارد دیسک
- نمایش دما،وضعیت هد و سرعت چرخش زنده هارد دیسک
- فعالیت سبک و ساکت در system try
- اطلاع از وضعیت بحرانی هارد دیسک به صورت pop-up و یا ارسال ایمیل
- نمایش جزئیات هارد دیسک مانند شماره سریال و...
- ارائه گراف ها و نمودارها از وضعیت هارد دیسک در مقاطع مختلف
- امکان مانیتورینگ و ارسال گزارش برای سیستم های موجود در شبکه
- رابط گرافیک آسان و زیبا و راحتی در استفاده از نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و...

 

OMiD بازدید : 154 چهارشنبه 1390/04/29 نظرات (0)

اعمال محدودیت در استفاده از کامپیوتر با WinLock Professional

 


اگر کامپیوتر شما در معرض استفاده دیگران قرار دارد این یعنی اینکه تمامی اطلاعات شما در اختیار آنهاست! اگر به فکر این هستید که این مشکل را حل کنید و برای کاربران دیگر محدودیت های مختلفی اعمال کنید تا هرکسی نتواند به هرانچه در کامپیوترتان است دسترسی داشته باشد، گروه پرتوان آسان دانلود نرم افزاری را در این زمینه از شرکت Crystal Office Systems معرفی کرده است. WinLock Pro نرم افزار قدرتمندی است برای حفظ حریم کامپیوتر شما و میتواند دسترسی به منابع کامپیوتر را محدود سازد و یک راه حل مناسب برای محافظت از کامیپوترهایی می باشد که در دسترس عموم قرار دارد ، می باشد. با Winlock Pro کاربر میتواند اطمینان داشته باشد که فقط افراد مجاز می توانند به اطلاعات حساس روی کامپیوتر دسترسی داشته باشند. تنظیمات بسیار زیادی در این نرم افزار گنجانده شده است که تمامی این تنظیمات ماهیت محدود کردن برای کاربران عمومی دارد. تنظیم اینکه کاربران دیگر چه زمانی بتوانند از کامپیوتر شما استفاده کنند میتواند خیلی مهم باشد. به این ترتیب کاربر اصلی توانایی این را دارد که زمان استفاده دیگران از سیستم خودش را محدود سازد و وقتی محدودیت استفاده به پایان رسید، کامپیوتر خاموش شود. این نرم افزار System Try ( نرم افزارهای فعال در کنار ساعت ویندوز ) فعالیت می کند و برای دسترسی به تنظیمات اصلی نرم افزار پسورد لازم است.با استفاده از نرم افزار میتوانید در استارت آپ پیغام های متنی و صوتی برای کاربر قرار دهید و به او محدودیت ها را توضیح دهید و یا هر پیغامی که میخواهید را به او اطلاع دهید.از دیگر قابلیت های نرم افزار امکان قفل کردن صفحه دسکتاپ می باشد و به این ترتیب کاربر به هیچ قسمتی دسترسی ندارد. قفل نمودن فایل ها و پوشه ها نیز مسلما از نیازهای اصلی برای حافظت از اطلاعات مهم است که با نرم افزار Winlock که آسان دانلود آن را معرفی کرده است قابل انجام می باشد. فيلتر نمودن محتوای اینترنت، غیرفعال کردن کلیدهای میانبر، غیرفعال کردن منو و دکمه استارت نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار قدرتمند می باشد. در مورد محدودیت در محتوای سایت های اینترنتی میتوان بیشتر توضیح داد که این محدودیت میتوان شامل آدرس سایت باشد و همچنین نرم افزار میتواند با چک کردن محتوای هر سایت اگر کلمه غیرمجازی که شما تعیین کرده اید در آن سایت باشد را بلوک کند و به این ترتیب آن سایت باز نخواهد شد.
شاید با خواندن توضیحات بالا این مسئله در ذهن شما پیش آمده باشد که اگر بخواهیم برای هر کاربر محدودیت مختلفی اعمال کنیم، بازهم این نرم افزار امکان چنین کاری را دارد؟ در پاسخ باید گفت بله WinLock Pro این امکان را میدهد که برای هرکاربر کامپیوتر بتوانید محدودیت های مختلفی را اعمال کنید به این ترتیب شما میتوانید به کاربران مختلف قابلیت های خاصی را بدهید و این یعنی مدیریت کامل روی دسترسی کاربران یک کامپیوتر عمومی که آسان دانلود با معرفی WinLock Pro این امکان را برایتان فراهم کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinLock Professional v5.25:

- مخفی نمودن منو استارت
- توانایی قفل کردن محیط دسکتاپ
- ایجاد محدودیت زمانی برای کار با رایانه
- قفل کردن فایل ها و فولدرها
- غیرممکن بودن تغییر تنظیمات بدون پسورد در حالتی
- فيلتر نمودن آدرس های اینترنت و کلمات کلیدی (مثلا کلمه:یاهو)
- غیرفعال کردن کلید های میانبر
- غیرفعال نمودن کنترل پنل Control Panel
- بلوک نمودن دستورات مختلف
- خاموش شدن کامپیوتر بعد از پایان محدودیت زمانی
- امکان اعمال محدودیت های متفاوت برای کاربران مختلف
- قفل کردن اطلاعات با تکنلوژی Blowfish crypto-algorithm
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

 

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 1,674
  • بازدید سال : 25,533
  • بازدید کلی : 166,282