loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 145 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (0)
در اولين ديدار از هفته بيستم ليگ برتر انگليس که نخستين ديدار در سال جديد ميلادي (2014) هم محسوب مي‌شد، تيم فوتبال منچسترسيتي در خانه سوانسي سيتي به پيروزي 3 بر 2 دست يافت.

به گزارش فارس،شاگردان مانوئل پيگريني در اين ديدار توسط فرناندينيو در دقيقه 14، توره 58 و کولاروف 66 به گل رسيدند و دو گل ميزبان توسط بوني در دقايق 45 و 90 وارد دروازه سيتي شد.

منچستر سيتي با اين برد 44 امتيازي شد و موقتا به صدر جدول ليگ برتر رسيد و سوانسي نيز در امتياز 21 باقي ماند.
OMiD بازدید : 107 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

 

کاپیتان آبی ها در صحبت هایی اعلام کرده که سرمربی پرتغالی آن ذهنیت برنده را به تیمش آورده و چلسی حالا با 2 امتیاز فاصله نسبت به صدر جدول در رده سوم جدول لیگ برتر است

 

جان تری در صحبت هایی اعلام کرده که با بازگشت ژوزه مورینیو به استمفورد بریج در فصل تابستان، آن ذهنیت قدیمی چلسی به این تیم بازگشته است

سرمربی پرتغالی در سپتامبر سال 2007 استمفورد بریج را ترک کرد و در طول دوره اول حضورش دراین تیم دو قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و سه جام دیگر نیز کسب کرد. حالا آقای خاص دوباره به چلسی بازگشته و تیم او در 12 بازی از 19 بازی ابتدایی به پیروزی رسیده و تنها 2امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارند.

از همین رو تری براین باور است که آن روزهای جادویی بازگشته. کاپیتان دوم چلسی درگفتگو با وب سایت رسمی باشگاه گفت:«در سالهای اخیر ما کمی هویت و شخصیتمان را گم کرده بودیم. درلیگ تیم های خوب متعددی هستند و وقتی که2-3 جلو می افتی، مهم است که بتوانی یک بازیکن پشت توپ داشته باشی و فرصت خاصی در اختیار حریف نگذاری. فکر می کنم که ما در حال حاضر به بهترین نحو ممکن این کار راانجام می دهیم.»

چلسی در 4 بازی اخیرش در لیگ شکست ناپذیر بوده و در آخرین بازی اش به لطف گلهای ساموئل اتوئو و ادن آزارد توانست با نتیجه 1-2 از سد لیورپول عبور کند. حالا تری دراین باره ادامه داد:« مهم است که بتوانی دفاع خوبی انجام دهی و به دنبال آن بازیکنانی باشی که فرصت هایی را خلق کنند و از هیچ، موقعیت بسازند. بازیکنان خط حمله ما در طول این فصل  همین کار را می کنند و گل می زنند. در 4 یا5 بازی اخیر آنها واقعا خوب بودند.»

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 100 یکشنبه 1392/10/01 نظرات (0)

 

تنها 18 ماه از قرارداد رونی با شیاطین سرخ باقی مانده و او هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است؛ هرچند گفته می شود که مدیران منچستریونایتد قصد دارند این کار را انجام بدهند

به گزارش نشریه سان، باشگاه رئال مادرید که قصد دارد با پیشنهادی 20 میلیون پوندی، وین رونی، مهاجم منچستریونایتد را در تابستان آینده به خدمت بگیرد، از این بازیکن خواست تا قراردادش را تمدید نکند.

تنها 18 ماه از قرارداد رونی با شیاطین سرخ باقی مانده و او هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است؛ هرچند گفته می شود که مدیران منچستریونایتد قصد دارند این کار را انجام بدهند.

باشگاهی اسپانیایی می خواهد در تابستان آینده، با توجه به نزدیک شدن مهلت انقضای قرارداد رونی، باشگاه منچستریونایتد را تحت فشار بگذارد و رونی را از چنگ آنها دربیاورد.

رئالی ها در سال 2004 هم با اقدامی مشابه  و استفاده از نزدیک شدن مایکل اوون به پایان قراردادش با لیورپول، این ملی پوش انگلیسی را به خدمت گرفتند. لیورپولی ها برای اینکه مجبور به از دست دادن اوون با انتقالی آزاد نشوند، او را به قیمت 8.5 میلیون پوند فروختند.

رونی در تابستان گذشته هم به دنبال جدایی از منچستریونایتد بود اما در نهایت در این باشگاه ماند.

 

رئالی ها پیش از این به دنبال خرید لوئیس سوارس بودند اما این ستاره اروگوئه ای، سرانجام قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

منبع سابت گل

OMiD بازدید : 104 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

کی‌روش در مصاحبه با بی‌بی‌سی و در پاسخ به این سوال که آیا به نیمکت تاتنهام علاقمند است یا خیر، گفت: "قطعاً

  کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران، برای هدایت تاتنهام ابراز علاقه کرده است. تاتنهام روز دوشنبه آندره ویاس بواس، سرمربی خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف و بعد از شکست خانگی سنگین برابر لیورپول، اخراج نمود و اکنون به دنبال جایگزینی برای او است.
 سرمربی پیشین رئال مادرید، پرتغال و آقریقای جنوبی از تمایلش برای بازگشت به لیگ جزیره خبر داده، پس از آنکه در دو دوره دستیار سر آلکس فرگوسن، در منچستر یونایتد بود، اولین بار از 2002 تا 2003 و سپس از 2004 تا 2008: "یکی از رویاهای مربیگری من، بازگشت به فوتبال انگلستان است. در منچستر بسیار خوشحال بودم. آن زمان شادترین و برجسته ترین دوران طول دوره ی حرفه ای ام بود."
 کی‌روش در مصاحبه با بی‌بی‌سی و در پاسخ به این سوال که آیا به نیمکت تاتنهام علاقمند است یا خیر، گفت: "قطعاً، در واقع تاتنهام باشگاهی است که علاقه ی فراوانی به آن دارم و احترام زیادی برای آن قائلم."
 وی همچنین اظهار داشته که در گذشته با دانیل لوی، مدیر این باشگاه در ارتباط بوده است.

سایت گل -

OMiD بازدید : 77 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

مدیران لیورپول از چند روز قبل مذاکرات تمدید قرارداد را با پره گواردیولا، مدیر برنامه های سوارس آغاز کرده بودند و سرانجام امروز او قراردادش را تمدید کرد.

لوئیس سوارس، مهاجم لیورپول، قراردادش را با این باشگاه برای 5 سال دیگر تمدید کرد.

این مهاجم جنجالی در تابستان گذشته تلاش زیادی کرد تا آنفیلد را ترک کند اما مدیران باشگاه و برندان راجرز به شدت با جدایی او مخالفت کردند.

او در نهایت در باشگاه مرسی سایدی ماند و در این فصل نمایش های خیره کننده ای ارائه داد. او که در 6 دیدار ابتدایی فصل به دلیل محرومیت حضور نداشت، در 11دیدار بعدی، 17 گل زد و کمک کرد تا تیمش در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

مدیران لیورپول از چند روز قبل مذاکرات تمدید قرارداد را با پره گواردیولا، مدیر برنامه های سوارس آغاز کرده بودند و سرانجام امروز او قراردادش را تمدید کرد.

او بعد از امضای قراردادش، به سایت اختصاصی باشگاه لیورپول گفت:" از اینکه با باشگاه لیورپول برای تمدید قرارداد به توافق رسیدم، خوشحالم؛ آینده من برای مدتی طولانی تضمین شد.

ما بازیکنان فوق العاده ای داریم و تیم مان دائما در حال پیشرفت است. من معتقدم می توانم با لیورپول به جام های زیادی برسم و در بالاترین سطح بازی کنم. هدف من رسیدن به این موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن است."

سوارس در دیدار این هفته لیورپول مقابل تاتنهام، در غیاب استفن جرارد، بازوبند کاپیتان تیمش را به بازو بسته بود.

گفته می شود براساس قرارداد جدید، سوارس هفته ای 200 هزار پوند دستمزد می گیرد.

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 1,660
  • بازدید سال : 25,519
  • بازدید کلی : 166,268