loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 100 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (0)

رونالدو، اینیستا و سیمئونه، بهترین های سال 2013 لالیگا

 

با رای گیری از سرمربیان و کاپیتان های تیم های حاضر در لالیگا، بهترین های سال 2013 انتخاب شدند

 بعد از رای گیری به عمل آمده از میان سرمربیان و کاپیتان های 20 تیم حاضر در لالیگا، برترین های سال 2013 انتخاب شدند. این رای گیری از سوی روزنامه ال موندو صورت گرفت و رونالدو، ایینستا، سیمئونه، فرانک ریبری ویوپ هاینکس برترین چهره های این نظر سنجی بودند.

این رای گیری در 5 بخش مختلف انجام شد و در آن بهترین بازیکن ملی اسپانیا، بهترین بازیکن خارجی شاغل در لالیگا، بهترین سرمربی و بهترین بازیکن و بهترین سرمربی  در رقابت های اروپایی انجام شدند.

بهترین بازیکن خارجی شاغل در لالیگا در سال 2013 کریستیانو ر ونالدو شناخته شد. او 18 رای کسب کرد و مسی با 12 رای دوم شد. آندرس اینیستا برترین بازیکن اسپانیایی لالیگا شناخته شد و 17 رای گرفت و توانست از دیگو کاستا و ژابی آلونسو پیشی بگیرد.

درمیان سرمربیان لالیگا، دیگو سیمئونه با 21 رای بهترین سرمربی شناخته شد

و در لیگ های اروپایی فرانک ریبری بهترین بازیکن شد و یوپ هاینکس نیز به عنوان برترین سرمربی سال 2013 معرفی شد

گرداوری: مجله تفریحی زرون | Zeron.ir

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 95 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

 

ستاره سوئدی در کنفرانسی خبری در قطر اعلام کرده که اگر مسی از بارسا جدا شود تیمهای زیادی به دنبال او خواهند بود

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن دیروز در کنفرانسی خبری در قطر حضور یافت و درمورد مسائل مختلفی از لیونل مسی گرفته تا رویارویی با رئال مادرید و شرایط بارسا به صحبت پرداخت

زلاتان و هم تیمی هایش به قطر سفر کرده اند تا روز پنجشنبه در دیداری دوستانه مقابل تیم رئال مادرید به میدان بروند. ایبرا درمورد مصاف با رئال و سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی گفت:« برای این بازی حس خیلی خوبی دارم. بازی بزرگی بین دو باشگاه فوق العاده خواهد بود که فرصت بزرگی برای مردم قطری است که به تماشای بازی بیایند. این بازی می تواند مثل یک فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد ولی خوشبختانه یک بازی دوستانه بین دو تیم خیلی مهم است که امیدواریم که ما پیروز آن باشیم.»

ستاره سوئدی در ادامه راجع به مصاف با بارسا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته با حذف پی.اس.جی همراه بود نیز صحبت کرد و گفت:« ما بازیهای فوق العاده ای انجام دادیم. درهیچ یک از دو بازی نباختیم ولی قوانین این گونه است وباید آنها را پذیرفت. البته باید بگویم که امسال خیلی بهتر از سال قبل هستیم.»

ایبرا ادامه داد:« بازیکنان تیم خیلی رشد کرده اند و بازیکنان جدید حالا بیش از پیش حس می کنند که در خانه اند. به روند رشد بازیکنانی مثل وراتی نگاه کنید. ما قوی تر از قبل هستیم و باشجاعت بیشتری بازی می کنیم. ما جو فوق العاده ای را ایجاد خواهیم کرد.»

زلاتان در مورد احتمال انتقال مسی به پاری سن ژرمن هم گفت:« اگر مسی دربازار نقل و انتقالات باشد، پاری سن ژرمن نیز آنجا حضور خواهد داشت. باید رویای بزرگان را در سر پروراند و اگر بخواهی رویاهای بزرگی داشته باشی، باید رویای خرید مسی را در ذهن داشته باشی. اگر مسی در بازار باشد، قطعا پی.اس.جی.تنها تیمی نخواهد بود که به دنبال اوست.»

البته ایبرا نمی داند که آیا مسی در لیست بازار نقل و انتقالات قرار می گیرد یا نه:« من شرایط مسی را نمی دانم. او از حضور در بارسا راضی است ولی این رسانه ها هستند که چنین جوی را ایجاد می کنند. درواقعیت فقط مسی پاسخ این سوال را می داند.»

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 114 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

 

چندین بازیکن بزرگ ممکن است در پایان فصل تیمشان را به صورت آزاد ترک کنند. این بازیکنان می‌توانند از 1 ژانویه آزادانه با دیگر باشگاه ها مذاکره کنند.

ژانویه زمان نو شدن و تغییر است. چند ساعتی بیشتر به سال 2014 نمانده و بسیاری از فوتبالیست‌های اروپا یا دارند به این فکر می‌کنند که در پایان فصل قراردادشان را تمدید کنند یا این که می‌خواهند به باشگاه دیگری بروند.

اوضاع کشور اسپانیا نامشخص است. صنعت فوتبال این کشور هم همین‌طور است. برخی باشگاه‌های لالیگا باید پیش از تمدید قرارداد بازیکنانشان حساب‌های بانکی‌شان را بررسی کنند و برخی دیگر از بازیکنان هم شاید مازاد باشند.

اتلتیک بیلبائو قرارداد جدیدی با سه بازیکن مهم خود امضا کرده است: آندونی ایرائولا، ایبای گومس و کارلوس گورپگی. در باسک رئال سوسیه‌داد هم قرارداد یون آنسوتگی را یک سال دیگر تمدید کرده است. ویارئال هم کانی، هافبک تاثیرگذارش را برای چهار سال دیگر در اختیار خواهد داشت و اتلتیکو مادرید با رائول گارسیا، بازیکن روی فرمش به توافق شفاهی رسیده است و قرارداد جدید او در ژانویه امضا خواهد شد.

در رئال مادرید، ژابی آلونسو هنوز قراردادش را تمدید نکرده و کارلو آنچلوتی امیدوار است که او پس از تابستان هم در رئال بماند. اما بارسلونا ویکتور والدس را در پایان فصل از دست می‌دهد و خوسه پینتو هم شاید با اتمام قراردادش در ماه ژوئن از این تیم جدا شود. آنها البته امیدوارند با مدافعان جوانشان، مارک بارترا و مارتین مونتویا در هفته‌های پیش رو به توافق برسند.

OMiD بازدید : 94 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

یادم نمی آید که نه من و نه هیچ فرد دیگریاز طرف من درخواستی برای افزایش دستمزد یا تمدید قرارداد من ارائه کرده باشد وفائوس خیلی خوب این را می داند

 لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسلونا که این روزها در بوئنوس آیرس پایتخت آرژآنتین تمرینات بازیابی اش را دنبال می کند در گفتگو با راک1 موضع گیری تندی علیه خاویر فائوس و مدیران باشگاه بارسلونا داشته.

مسی در صحبت هایی درمورد اظهارات اخیر خاویر فائوس یکی از مدیران بارسلونا و نایب رئیس این تیم که اخیرا گفته بود:« قرار نیست که هر نیم فصل یک بار قرارداد مسی را بهبود ببخشیم» صحبت کرده و گفته:« خاویر فائوس هیچ ایده ای در مورد فوتبال ندارد. او می خواهد بارسلونا را مثل یک شرکت اداره کند ولی این طور نیست. بارسلونا این شایستگی را دارد که بهترین مدیران دنیا نماینده اش باشند.»

ستاره آرژآنتینی بارسا که درد عضله دو سررانش اخیرا کمرنگ شده واز میان رفته در صحبتهایی اعلام کرده که او درخواستی برای بهبود قراردادش نداشته و گفت:« یادم نمی آید که نه من و نه هیچ فرد دیگریاز طرف من درخواستی برای افزایش دستمزد یا تمدید قرارداد من ارائه کرده باشد وفائوس خیلی خوب این را می داند.»

مسی در ادامه راجع به اتهام های وارده به او و پدرش درمورد پولشویی دربازیهای دوستانه ای که درتابستان برگزار کرده بود گفت:« من خیلی به پدرم وابسته ام و او همچنان رئیس شرکت و بنیاد خیریه من خواهد بود. من خودم مستقیما این خبر را نخوانده ام و اعضای خانواده ام برایم تعریف کردند که چه چیزی چاپ شده و راستش را بخواهید عمیقا از این بابت ابراز حسرت می کنم. نه برای خودم، بلکه برای افرادی مثل پدرم ویا بازیکنانی که دوستانم هستند ناراحت هستم. کاری که ما در این بازیهای دوستانه انجام دادیم، 100% خیریه بوده.»

OMiD بازدید : 88 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

رئیس باشگاه بارسلونا درها را به روی بهبودقرارداد مسی گشوده است.این درحالی است که هنوز مذاکره ای دراین راستا صورت نگرفته

ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا ظهر دیروز در صحبت هایی اعلام کرد که هنوز جلسه ای با مسی برای بهبودقرارداد او نداشته اما درعین حال درها را برای آغاز مذاکرات در راستای بهبود قرارداد ستاره آرژآنتینی گشود.

روسل در صحبت هایی دراین باره گفت: « من با مسی دراین باره صحبت نکرده ام ولی درهای دفاتر باشگاه همیشه باز هستند. من هیچ تردیدی ندارم که بهترین بازیکن دنیا باید بهترین دستمزد دنیا را هم بگیرد.»

قرارداد کنونی مسی با باشگاه بارسلونا تا 30 ژوئن سال 2018 اعتبار دارد و مبلغ ذکر شده دربند جدایی زودهنگام او 250 میلیون یورو است.

در صورتی که مسی قرارداد جدیدی را با بارسا به امضا برساند، این هفتمین قراردادی خواهد بود که او در هشت سال اخیر با  منعقد کرده است.

 

منبع سایت گل

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 1,840
  • بازدید سال : 25,699
  • بازدید کلی : 166,448