loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 95 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

یادم نمی آید که نه من و نه هیچ فرد دیگریاز طرف من درخواستی برای افزایش دستمزد یا تمدید قرارداد من ارائه کرده باشد وفائوس خیلی خوب این را می داند

 لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسلونا که این روزها در بوئنوس آیرس پایتخت آرژآنتین تمرینات بازیابی اش را دنبال می کند در گفتگو با راک1 موضع گیری تندی علیه خاویر فائوس و مدیران باشگاه بارسلونا داشته.

مسی در صحبت هایی درمورد اظهارات اخیر خاویر فائوس یکی از مدیران بارسلونا و نایب رئیس این تیم که اخیرا گفته بود:« قرار نیست که هر نیم فصل یک بار قرارداد مسی را بهبود ببخشیم» صحبت کرده و گفته:« خاویر فائوس هیچ ایده ای در مورد فوتبال ندارد. او می خواهد بارسلونا را مثل یک شرکت اداره کند ولی این طور نیست. بارسلونا این شایستگی را دارد که بهترین مدیران دنیا نماینده اش باشند.»

ستاره آرژآنتینی بارسا که درد عضله دو سررانش اخیرا کمرنگ شده واز میان رفته در صحبتهایی اعلام کرده که او درخواستی برای بهبود قراردادش نداشته و گفت:« یادم نمی آید که نه من و نه هیچ فرد دیگریاز طرف من درخواستی برای افزایش دستمزد یا تمدید قرارداد من ارائه کرده باشد وفائوس خیلی خوب این را می داند.»

مسی در ادامه راجع به اتهام های وارده به او و پدرش درمورد پولشویی دربازیهای دوستانه ای که درتابستان برگزار کرده بود گفت:« من خیلی به پدرم وابسته ام و او همچنان رئیس شرکت و بنیاد خیریه من خواهد بود. من خودم مستقیما این خبر را نخوانده ام و اعضای خانواده ام برایم تعریف کردند که چه چیزی چاپ شده و راستش را بخواهید عمیقا از این بابت ابراز حسرت می کنم. نه برای خودم، بلکه برای افرادی مثل پدرم ویا بازیکنانی که دوستانم هستند ناراحت هستم. کاری که ما در این بازیهای دوستانه انجام دادیم، 100% خیریه بوده.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,295
  • بازدید ماه : 4,457
  • بازدید سال : 28,316
  • بازدید کلی : 169,065