loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 166 سه شنبه 1393/02/30 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه

لانه ات را بر حباب حوصله ی مردمان نساز ، تا آواره ی بی حوصلگیشان نشوی

اس ام اس عاشقان

خودت را تصور کن
بى “او”
شاید بفهمى چى کشیدم
بى “تو”

اس ام اس عاشقانه ۹3

از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم،
و هنوز نمیدانم چگونه مى شود
هربار که تو بى دلیل ترکم میکنى
من بدهکارت مى شوم …

اس ام اس عاشق

ازشیشه باش اما به همه بگو ازسنگم …

مردم این زمانه همه به دنبال شکستنند …

اس ام اس عشق

بـرچیـن از لبــان من بغـض کـالـی را کـه

تـُرش از نبـوسیـدن روی تــوست

اس ام اس عاشقانه خفن

گفته بودی برایت چیزی بنویسم

چیزی نمی نویسم!
چشم هایم را که بخوانی

برای ســـــــــال ها از تو نوشتن کافی است . . .

اس ام اس عاشقانه توپ

باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه!

اس ام اس عاشقانه بیست

گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست ، زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود …

اس ام اس لاو

میدانم داشتنت آرزوی محالیست اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم …

اس ام اس عاشقانه لاو

بـــــــــــــی منطــق ترین عضو بـد نـــــــم

چشمهـــــــــایم اند

مــــی بیننـــــد ڪـه دیــــگر دوستـــــم نـداری

امــــا هنـــوز تشنــه دیدنت هستند …

اس ام اس عاشقانه ناز

من مانده ام و۱۶جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان

مترادف دلتنگی های لعنتی نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد … نه معنا

اس ام اس عاشقانه

باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !

اس ام اس عاشقانه جدید

گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست ، زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود . . .

اس ام اس عاشقانه صبح

میدانم داشتنت آرزوی محالیست اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم . .

اس ام اس عاشقانه روز

بـــــــــــــی منطــق ترین عضو بـد نـــــــم

چشمهـــــــــایم اند

مــــی بیننـــــد ڪـه دیــــگر دوستـــــم نـداری

امــــا هنـــوز تشنــه دیدنت هستند . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,438
  • بازدید ماه : 4,600
  • بازدید سال : 28,459
  • بازدید کلی : 169,208