loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 238 چهارشنبه 1390/04/29 نظرات (0)

دانلود Beauty Guide تجربه آرایشگری مجازی

 

با توجه به پشرفت هایی که در صنعت رایانه ها و مخصوصات نرم افزارهای کامپیوتری انجام پذیرفته امروزه دسته بندی نرم افزارها هم با گسترش زیادی روبه رو شده که نسبت به سال های قبل فوق العاده بوده است. برای نمونه امروز نرم افزارهایی وارد دسته بندی ها شده اند که از آن ها به عنوان یک آرایشگر حرفه ای بهره می برند. این آرایشگرهای مجازی این امکان را به کاربران می دهند تا با ویرایش قسمت های مختلف صورت آن ها را به یک عکس کاملا زیبا و جذاب تبدیل کنند. Beauty Guide یکی از همین ابزارهاست که به واسطه داشتن قابلیت های متعدد در زمینه رتوش عکس ها می تواند به عنوان یک دستیار به کاربران امکان یک آرایش حرفه ای را دهد.
از جمله خصوصیات این نرم افزار می توان به موارد همچون تغییر رنگ چشم ها ، تغییر رنگ لب ها ، حذف چین و چروک ها موجود در صورت و ده ها گزینه دیگر اشاره کرد. این قابلیت ها در یک محیط ساده اما جذاب کنار هم جمع شده اند تا کاربر بتواند با کمی حوصله و سلیقه عکس های شخصی که از صورت گرفته شده است را با آرایش به خروجی جذاب تری تبدیل کند. Beauty Guide با حجم بسیار مناسبی که دارد گزینه ی خوبی برای روتوش تصاویر است ؛ پس ما آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Beauty Guide v1.3.1:
- آرایش کامل صورت با استفاده از این ابزار
- تغییر رنگ و حالت لب ها
- حذف چین و چروک های موجود در تصاویر
- تغییر رنگ و حالت چشم ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- اضافه کردن افکت های آرایشی به تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

OMiD بازدید : 4003 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

آیا تا کنون به فکر داشتن شکمی تکه تکه و کاملا زیبا بوده اید ؟ داشتن چنین اندامی ملزم به تمریناتی سخت و سنگین فقط در همین زمینه می باشد. اما امروز ، بوسیله آموزش هایی که توسط Shaun T صورت میگیرد ، شما می توانید تنها با رقصیدن به نوعی که او آموزش می دهد ، به اندام متناسب خود برسید. در این مجموعه ، شما توسط آموزش ها و روش هایی که او می گوید ، رقص هیپ هاپ را انجام می دهید . به گفته ی او ، اسم این نوع ویژه از رقص هیپ هاپ ، " برقص ، سفت بگیر ، خوش اندام شو" می باشد که شما بدون انجام دادن یک نوع حرکت خاص و البته با بسیاری از هیجانات ، هم رقص هیپ هاپ را فراگرفته و هم به اندام ایده آل خود در قسمت شکم می رسید. حتی اگر شما هیچ زمینه ای از رقص هیپ هاپ ندارید ، شان به شما این تکنیک ها را به طور قدم به قدم آموزش خواهد داد. مدت زمان انجام تمرینات ، ۴ هفته می باشد که از ۴ بخش تشکیل شده است : سوزاندن چربی های هوازی ، چربی سوزی در کل بدن ، سوزاندن و سفت کردن بدن با رقص هیپ هاپ ، تمرینات پایانی شکل گیری عضلات. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Hip Hop Abs Set زیبایی اندام بوسیله رقص هیپ هاپ با Hip Hop Abs Set

 

 

OMiD بازدید : 175 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

Scott Kelby ادیتور مجله Photoshop User باری دیگر تعدادی از معروفترین جلوه های ویژه فوتوشاپ ، آخرین مهارت ها و جالب ترین حقه های برگرفته شده از مجله Tenth Year  را برای شما احیا می کند . این مجموعه آموزشی شامل ۲ بخش می باشد . در بخش اول ، تکنیک های حرفه ای برای ایجاد موضوعات خود را فرا می گیرید. به طوری که به بهترین شکل ممکن بتوان آن ها را توسط نرم افزار فوتوشاپ تولید نمود. در بخش دوم ، به سمت تکنیک های رتوش بیشتری پیش می رویم که شامل چگونگی کیفیت هرچه بیشتر و دقیق تر دادن به پوست بدن ، اضافه کردن کنتراست به پوست ، تغییرات در نوع لباس ها و پس زمینه ها ، از بین بردن لک ها و زائدات ، تشخیص نویزهای موجود در تصویر و … . شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Kelby%20Training%20%96%20Professional%20Portrait%20Retouching آموزش رتوش تصاویر پرتره با Kelby Training Professional Portrait Retouching

 

 

OMiD بازدید : 155 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

Exposure به معنای ( میزان نور دهی یا در معرض نور قرار گرفتن ) می باشد . در هنگام عکاسی آن صدایی که از دوربین در هنگام گرفتن عکس شنیده می شود در واقع صدای پرش بخشی است که اجازه می دهد باز تاب نور بر روی سنسور های دوربین بیفتد. در واقع اثر نوری که بر روی سنسور های دوربین می افتد Exposure نامیده می شود. هنگامی که سنسور در معرض بازتاب نور قرار می گیرد میزان روشنایی را جمع آوری کرده و بر حسب آن تصویر را ایجاد می کند . در واقع این مفهوم کاملا نسبی است. مجموعه آموزشی که توسط کمپانی لیندا تهیه شده است ، به بررسی مبانی اصلی و مفاهیم کاربردی این موضوع می پردازد. در این ویدیو آموزشی ، Ben Long به عکاسان این اجازه را می دهد تا از روحیه هنری خود استفاده کرده و گزینه های خود در زمینه عکاسی را افزایش دهند تا عکسی بی نظیر و هنری را خلق نمایند. همچنین در این ویدیو ، گزینه های مورد نظر برای تنظیمات در دوربین های SLR نیز مورد بررسی قرار می گیرد. شما از هم اکنون می توانید این ویدیو آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Lynda.com Foundations of Photography Exposure آموزش اصول Exposure در عکاسی با Foundations of Photography Exposure

 

 

OMiD بازدید : 150 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

کمک های اولیه همواره نیازی به سزا در زندگی بشریت داشته و دارد. در این مجموعه آموزشی ، شما آخرین تکنیک های مربوط به کمک های اولیه را به طور کامل فرا خواهید گرفت. از جمله تکنیک هایی که در این مجموعه مورد آموزش قرار می گیرد عبارتند از : احیای قلبی – ریوی (CPR) ، چگونگی عملکرد در برابر خفگی ، رساندن کمک های اولیه به اشخاصی که به آن ها حمله های قلبی یا فشار قلبی صورت گرفته است ، تکنیک تنفس مصنوعی ، باز کردن مجراهای تنفسی در هنگام خفگی و … . این مجموعه به آموزش تکنیک هایی می پردازد که به عنوان ضرورت های مقابله با خطرات زندگی از آن ها یاد می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی ضروری را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

First Response The ABCs of CPR آموزش کمک های اولیه با First Response The ABCs of CPR

 

 

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 1,875
  • بازدید سال : 25,734
  • بازدید کلی : 166,483