loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 78 دوشنبه 1393/02/15 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مرتب سازی هارد دیسک

O&O Defrag Professional 17

 

 

 

 

یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت شدن ویندوز، نامرتب بودن محل قرارگیری فایل ها در سطحهارد دیسک است. البته اشتباه نکنید! محل قرارگیری فیزیکی فایل ها در سطح هارد دیسک ربطی به آنچه شما در دسته بندی فولدرها در ویندوز میبینید ندارد.

 

وقتی فایلی در هارد دیسک ذخیره میشود، تعدادی از خانه های دیسک سخت را پر میکند. و فایل ها به همین ترتیب پشت سر هم در خانه های دیسک سخت قرار میگیرند. وقتی فایلی را پاک میکنید، خانه های حافظه مربوط به این فایل خالی میشوند. حالا اگر فایل جدیدی را کپی کنید، در این فضای خالی قرار میگیرد.

 

اما مشکل از جایی شروع میشود که فایل ها هم اندازه نیستند. به همین دلیل وقتی فایل جدیدی در محل فایل پاک شده ذخیره میشود و فضا کم میاورد به ناچار باقیمانده آن در محل خالی بعدی قرار میگیرد.

 

به دلیل اینکه هر روز فایل های مختلفی در سیستم اضافه و حذف میشوند، به مرور سطح هارد دیسک کاملا نامرتب و به هم ریخته میشود. و هر تکه از فایل ها در گوشه ای ذخیره شده است. به همین دلیل وقتی سیستم عامل میخواهد فایلی را بخواند، سرعت خواندن فایل بسیار کم خواهد شد. چون لنز هارد دیسک مجبور است فایل را از نقاط فیزیکی مختلف بخواند.

 

اما این مشکل هم چاره دارد. و چاره آن مرتب سازی (Defrag) هارد دیسک است. اگر روی آیکون یکی از درایو های هارد دیسک کلیک راست کنید و Properties را بزنید از قسمت Tools میتوانید به ابزار Defragment دسترسی داشته باشید. این ابزار میتواند سطح دیسک سخت را مرتب کند.

 

اما این ابزار بسیار ساده است. اگر میخواهید یک نرم افزار حرفه ای برای مرتب سازی هارد دیسکخود داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

OMiD بازدید : 83 جمعه 1393/02/12 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایش متن آهنگ

Mini Lyrics 7.6

 

 

 

آیا تا به حال پیش آمده است که در هنگام گوش کردن به یک ترانه بخواهید متن آن را هم ببینید؟ مخصوصا اگر ترانه به زبان انگلیسی باشد، نمایش متن آهنگ کمک میکند تا بهتر متوجه موضوع آهنگ شوید.

 

روش متداول این است که در سایت های مختلف به دنبال متن آهنگ مورد نظر خود بگردید. بعد از اینکه آن را پیدا کردید آهنگ را پخش کنید و همزمان متن را نیز مشاهده کنید. و باید حواستان باشد که در هنگام خواندن متن از آهنگ عقب نمانید!

 

اما در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که کار را بسیار ساده کرده است. این نرم افزار میتواند در هنگام پخش یک آهنگ، متن آن را به صورت اتوماتیک دریافت کرده و همزمان نمایش دهد.

OMiD بازدید : 222 یکشنبه 1392/09/24 نظرات (0)

 

آیا از ظاهر تکراری و رنگ بندی پوشه های خود در ویندوز خسته شده اید ؟ آیا دوست دارید هر فولدری رنگ خاص خود را داشته باشد؟ مثلا می توانید پوشه های موزیک را قرمز ، پوشه های فیلم را آبی ، پوشه های عکس را بنفش و یا هر رنگی که دوست داشتید ، بگذارید. Folder Colorizer این ابزار دوست داشتنی و زیبا راهکاری بسیار ساده و آسان برای تغییر رنگ فولدرهای ویندوز می باشد. این نرم افزار پس از نصب به صورت یک منو در کلیک راست ویندوز شما ظاهر می شود و شما با راست کلیک کردن روی پوشه و انتخاب Colorize هر رنگی که دوئست داشتید به پوشه مورد نظرتان بدهید البته در صورتی که می خواهید تغییرات را به حالت خود ویندوز برگردانید می توانید روی Restore Original Color تا تمامی تغییرات به حالت اولیه برگردد. این نرم افزار قابلیت نصب روی تمامی ویندوزها را داراست.

 

OMiD بازدید : 118 پنجشنبه 1392/03/02 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4.6

OMiD بازدید : 264 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

دانلود اسکین سیور سه بعدی - Faraway Planet 3D Screensaver
برای شما عزیزان یک اسکین سیور زیبا و سه بعدی با نام Faraway Planet 3D آماده کرده ایم . از این اسکین سیور می توانید در تمام ویندوزها استفاده کنید . اسکین سیورها عکس و یا تصاویر متحرکی هستند که پس از زمانی مشخص و قابل تنظیم پس از هیچ گونه فعالیت کاربر به نمایش در می آیند و باعث صرفه جویی در برق مصرفی می شوند .

OMiD بازدید : 191 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

مدیریت و مشاهده وضعیت درایوهای ویندوز با Drive Manager 4.1

نرم افزار Drive Manager کار شما را برای مدیریت درایوهای ویندوزتان آسان تر میکند و اطلاعات کامل و دقیق از درایوهای نصب شده می دهد . به طور مثال این نرم افزار آمادر دقیقی از میزان حافظه ی آزاد و پرشده درایوهایتان را می دهد و با یک کلیک می توانید آن را باز کنید . همچنین این نرم افزار قابلیت نمایش تعداد ، نوع فرمت ، شماره سریال و ... را به طور کامل به شما می دهد .


قابلیت های کلیدی Drive Manager 4.1 :

- نمایش دقیق امار درایوهای نصب شده

- قابلیت باز کردن درب دی وی دی رام

- درایوهای آبی به رنگ ابی نمایش داده میشوند

- درایوهای با کمتر از 5 درصد فضای خالی به طور قرمز نمایش داده میشوند

- زمان و تاریخ ایجاد هریک از درایوها

- و...

 

OMiD بازدید : 148 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

جستجو و حذف فایل های تکراری با Reasonable NoClone 2011 v5.1.2.0
شاید برروی کامپیوتر شما فایل های زیادی باشد که ممکن است برخی از آنها تکراری باشند و فقط باعث گرفتن فضای هارد دیسک شما میشوند . Reasonable NoClone ابزاری است که برای جستجو و حذف فایل ها و اسناد تکراری ساخته شده است . این نرم افزار تمام فایل های هارد دیسک از جمله اسناد ، MP3 ، عکس و ویدئو و ... را اسکن میکند و درصورت یافتن فایل های تکراری آن را به شما نمایش می دهد و می توانید با یک کلیک ساده فایل تکراری را حذف کنید تا حجم باقی مانده درایو شما افزایش یابد . قابلیت فیلتر کردن فایل ها برای اسکن ، جستجو در ایمیل ها ، نمایش نام ، تاریخ ، سایز فایل ها و غیره از سایر ویژگی های این نرم افزار مفید است .

OMiD بازدید : 164 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

بهینه سازی
و افزایش امنیت ویندوز با Windows Doctor v2.7.0.0

Windows Doctor ترکیبی از 14 ابزار مختلف و ضروری است که هریک باعث بهبود عملکرد ویندوز شما میشود و ارورهای آن را پاکسازی و رفع میکند به طوری که با یک کلیک نرم افزار شروع به اسکن قسمت های مختلف رایانه از جمله ریجستری ، موارد امنیتی ، برنامه ها و ... میکند . همچنین این نرم افزار دارای ابزارآلایت دیگری همچون بازیابی اطلاعات از دست رفته ، تعمیر ویندوز ، مدیریت بوت ویندوز و ... را نام برد که در نتیجه ویندوز شما امن تر و سرعت آن افزایش پیدا می کند .


قابلیت های کلیدی Windows Doctor v2.7.0.0 :

- اسکن حرفه ای ریجستری و تنها در عرض چند ثانیه

- گزارش کامل از خطاهای ریجستری در 20 موضوع

- حل مشکلات و خطاهای ریجستری به طور موثر

- قابلیت پاکسازی تاریخچه ی اینترنت

- بهینه سازی اتصال به اینترنت

- بهینه سازی ویندوز برای افزایش سرعت آن

- ارایه ی اطلاعات سیستم اعم از نرم افزاری و سخت افزاری

- و ...

 

OMiD بازدید : 161 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

دانلود تم زیبای Steel Version Theme برای ویندوز XP

 

بدون شک ویندوز XP یکی از جامع ترین ویندوزهای ارایه شده است که هنوز نیز به علت سادگی و سازگاری با نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف مورد استفاده ی خیلی از کاربران ایرانی و خارجی قرار می گیرد . از این جهت یک تم زیبا و جدید برای شما عزیزان آماده کرده ایم که در ادامه ی مطلب می توانید این تم زیبا را از سایت پاتوق یو دریافت نمایید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

OMiD بازدید : 162 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

دانلود مجموعه ای از 8 تم زیبا برای ویندوز سون - Best Themes for Windows 7

 

مجموعه از 8 تم زیبا و مختلف را برای شما عزیزان به صورت رایگان آماده ی دریافت کرده ایم که از این پوسته ها می توانید در ویندوز 7 خود استفاده کنید . امیدواریم از این تم های جالب و زیبا نهایت لذت را ببرید برای دانلود این مجموعه به ادامه ی مطلب بروید .

 

OMiD بازدید : 181 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

بازیابی فایل های PDF با Recovery Toolbox for PDF 1.0.4.0

 

PDF امروزه بهترین و مجبوب ترین فرمت برای انتقال اسناده شده است و به صورت آفلاین و آنلاین قابل استفاده است . این فرمت توسط نهادهای مختلفی همچون سازندگان نرم افزار و سخت افزارها ، سازمان های علمی و مالی ، مقامات دولتی ، دبیرستان ها و ... مورد استفاده واقع می شود و به طور کلی فرمت PDF به یک فرمت جهانی برای ارتباط تبدیل شده است . حال با توجه به محبوبیت این فرمت ، مراقب از آن گاهی دچار مشکل می شود و به صورت غیر عمد پاک میشود و یا آسیب میبیند و تنها راه دستیابی دوباره به آن بازیابی است . Recovery Toolbox for PDF نیز نرم افزاری جهت بازیابی اسناد با فرمت PDF است . این نرم افزار قادر به بازگرداندن محتوای فایل های پی دی اف ، فونت ها ، تصاویر و ... است . این نرم افزار هیچ گونه تغییری در فایل اصلی ایجاد نمی کند . همچنین این نرم افزار قابلیت ترمیم فایل های PDF آسیب دیده را دارد و به طور کلی جعبه ابزاری مفید برای فایل های با فرمت PDF است .

 

OMiD بازدید : 155 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

دانلود تم آبی رنگ برای ویندوز هفت - Blue Touch Theme for Windows 7

 

ویندوز هفت امروزه به یکی از محبوبترین ویندوزهای دنیا تبدیل شده است و در سراسر جهان از جمله ایران دارای کاربران متعددی است از این رو برای شما عزیزان یک تم زیبا و جدید برای ویندوز سون آماده ی دریافت کرده ایم که در ادامه ی مطلب می توانید این پوسته ی زیبا را از سایت پاتوق یو دریافت نمایید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

OMiD بازدید : 150 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

پاکسازی خطاهای ریجستری با RegistryBooster 2011 6.0.3.6

 

همان گونه که می دانید ریجستری ویندوز یکی از مهم ترین قسمت های ویندوز است که با نصب و یا حذف هرنرم افزاری دچار تغییراتی میشود و به مرور زمان کلیدهای خراب در آن زیاد می شود . RegistryBooster ابزاری مفید جهت پاکسازی و رفع خطاهای ریجستری ویندوز است . این برنامه با جستجو در ریجستری کلید های خراب و از کار افتاده را برای همیشه پاک می کند و قلب ویندوز شما را تقویت می کند که در نتیجه باعث افزایش سرعت و بهبود کارایی سیستم عامل شما می شود .


قابلیت های کلیدی RegistryBooster 2011 6.0.3.6 :

- پاکسازی موثر ارورهای ریجستری

- سرعت بالا در جستجو و رفع خطاها

- رابط گرافیکی مناسب با محیطی کاربرپسند

- استفاده ی بسیار آسان و سریع

- پاکسازی تمام کلیدهای خراب ، ناقص و ...

- قابلیت شخصی سازی عمل اسکن

- و...

 

OMiD بازدید : 156 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

مدیریت قدرتمند پسوردها با Kaspersky Password Manager 5.0.0.150

 

شاید شما در وب سایت های مختلفی عضو شده باشید و به امنیت یوزر و پسووردهای خود اهمیت بدهید . Kaspersky Password Manager همان گونه که از اسمش پیداست نرم افزاری از شرکت بزرگ Kaspersky می باشد که در زمنیه ساخت نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس فعالیت می کند و موفق نیز بوده است . این برنامه پسوورد منیجری قدرتمند برای رمزهای شماست و با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران امنیت و یا از یاد بردن رمزهای خود نباشید . Kaspersky Password Manager می تواند به صورت خودکار به سایت های مختلف لوگین کند و تمام این رمزها در دیتابیسی در رایانه ی شما به طور ایمن ذخیره می شود . همچنین این نرم افزار قابلیت ساخت پسووردهای قدرتمند را دارد که می توانید با این رمزها نهایت امنیت را تجربه کنید .

 

قابلیت های کلیدی Kaspersky Password Manager 5.0.0.150 :

- سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله فایرفاکس 5

- قابلیت ساخت پسووردهای بسیار قوی

- استفاده ی آسان و سریع

- ذخیره شدن پسووردها در یک دیتابیس در رایانه

- قابلیت پرکردن فرم های مختلف سایت ها با استفاده از اطلاعات از قبل داده شده

- سازگاری با ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز 7

- و...

 

OMiD بازدید : 176 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

مدیریت و مرتب سازی عکس ها با SortPix Fotosortierer XL v2.0.6

مسلما بر روی هر رایانه تعداد زیادی عکس با فرمت های مختلف وجود دارد حال برای مدیریت سریع این تصاویر نیاز به نرم افزاری کاربردی است که SortPix Fotosortierer XL بهترین گزینه برای انتخاب است . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با سرعت تصاویر مختلف خود را جستجو و پیدا کنید و فایل های تکراری را حذف کنید با این کار می توانید از وجود عکس های تکراری و همچنین اشغال فضای هارد دیسک خود جلوگیری کنید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار استفاده ی آسان و بی دردسر است .


قابلیت های کلیدی SortPix Fotosortierer XL v2.0.6 :

- قابلیت مرتب سازی تصاویر از روی تاریخ ، نوع فرمت و ...

- قابلیت مرتب ساززی تصاویر با کشیدن و رها کردن

- نمایش اطلاعات دقیق از نوع دوربین ، تاریخ ، سرعت شاتر ، دیافراگم ، و غیره

- جستجوی سریع و آسان و بر اساس نوع ، تاریخ ، سایز و ...

- قابلیت چرخش ، کپی ، تغییر نام ، حذف و ...

- نمایش تصاویر به صورت اسلاید همراه با آهنگ

- و...

 

OMiD بازدید : 182 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

تهیه پشتیبان از فایل ها و پوشه ها با Macrium Reflect Professional v5.0.3786
گرفتن بک آپ یا پشتیبان یکی از ساده ترین راه های ممکن برای کم کردن فضای هارد دیسک و جلوگیری از بازیابی فایل های است به طوریکه که گاهی اوقات بازیابی جوابگو نیست و فایل حذف یا درایو فرمت شده قایل برگشت نیست اما با گرفتن یک نسخه ی پشتیبان از فایل ها و پوشه ها ، دیگر مشکلات عدم ریکاوری فایل ها را نخواهید داشت . Macrium Reflect Professional نیز یک ابزار مفید در زمینه تهیه پشتیبان از فایل ها و فولدرها است و یا می توانید از یک درایو خود نسخه ی بک آپ تهیه کنید تا همیشه فایل های خود را به اطمینان داشته باشید . این نرم افزار قابلیت فشرده سازی نسخه ی تهیه شده از فایل ها را دارد تا حد ممکن می توانید با حجمی کم فایل های خود را برای همیشه در اختیار داشته باشید .

OMiD بازدید : 128 چهارشنبه 1390/04/29 نظرات (1)

دانلود Wondershare 1-Click PC Care جان دوباره بخشیدن به ویندوز

 

بهینه سازی یکی از مفیدترین و در عین حال کارآمدترین راه هایی است که می توان با استفاده انجام آن عمر ویندوز را طولانی تر کرده و همیشه جان تازه ای به این سیستم عامل بخشد. گاهی بخش های نرم افزار سیستم عامل ویندوز در طول مدت زمان استفاده دچار تغییراتی می شوند و معمولا مشکلاتی را پدید می آورند که کاربر را مجبور می کنند تا ویندوز را به اصطلاح حذف نموده و دوباره اقدام به نصب آن کنند. Wondershare 1-Click PC Care یکی از ساده ترین نرم افزارهایی است که تنها با یک کلیک جان دوباره ای به ویندوز می بخشد. این ابزار ساده و کم حجم با بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز کمک می کند عمر مفید سیستم عامل نصب شده طولانی تر شود. افزایش سرعت عملکرد بخش های مختلف سیستم پس از بهینه سازی با این نرم افزار کاملا احساس خواهد شد.
اما از قابلیت های این ابزار می توان به مواردی همچنون حذف فایل های اضافی که در طول استفاده از ویندوز ایجاد شده اند ، تعمیر کامل رجیستری که هسته ویندوز هم هست ، چک 360 درجه ای خرابی ها و تعمیر هریک از آن ها ، حل مشکل کرش شدن های متوالی سیستم عامل و مواردی از این دست اشاره نمود. نسخه جدید و کامل Wondershare 1-Click PC Care به تازگی ارائه شده که برای زنده نگه داشتن ویندوز ما آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare 1-Click PC Care v7.4:
- بهینه سازی کامل سیستم عامل ویندوز تنها با یک کلیک
- تعمیر خرابی های موجود در سیستم عامل
- حذف فایل های اضافی ایجاد شده
- سرعت بسیار بالای نرم افزار در چک و حل مشکلات
- تعمیر رجیستری ویندوز
- مدیریت Startup
- بهینه سازی ارتباطات شبکه ای و کانکشن ها
- اسکن 360 درجه ای سیستم عامل برای یافتن کوچکترین خطاها
- افزایش امنیت اطلاعات شخصی در ویندوز پس از استفاده از این ابزار
- حل مشکل کرش شدن های متوالی ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

OMiD بازدید : 145 چهارشنبه 1390/04/29 نظرات (0)

دانلود Ashampoo 3D CAD Professional نقشه کشی به روشی نوین

 

اکثر معماران و طراحان نقشه های ساختمانی که کارشان طراحی است اولین انتخابشان AutoCad است. این ابزار حرفه ای تمامی امکانات لازم برای طراحی یک نقشه کامل را دارد اما کار کردن با آن بسیار دشوار است و تنها حرفه ای ها می توانند با آن کار کنند. در این پست ما قصد معرفی نرم افزاری را داریم که در عین حرفه ای بودن فوق العاده ساده است و نسبت به AutoCad بسیار ساده تر کار نقشه کشی را امکان پذیر می کند. Ashampoo 3D CAD Professional نام این ابزار بسیار مفید و ساده اما حرفه ای و پیشرفته است. این ابزار به راحتی هرچه تمام تر تمامی Object های مورد نیاز برای طراحی سه بعدی یک ساختمان را کنار هم قرار داده و در نهایت خروجی را به عنوان یک ساختمان به طراح تحویل می دهد.
هماهنگی کامل با نرم افزارهای دیگری که در این زمینه وجود دارند یکی از قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شود ؛ به واسطه پشتیبانی از فرمت های مختلف در نقشه کشی است که این ابزار می تواند به راحتی با نقشه های طراحی شده با نرم افزارهای دیگر ارتباط برقرار کرده و آن ها را مورد ویرایش قرار دهد.
نمایش تصاویر در این نرم افزار به صورت کاملا سه بعدی خواهد بود ؛ یعنی می توان تصاویر یک ساختمان سه بعدی را چرخاند و از بعد های مختلف آن را مورد بررسی قرار داد ؛ این امر با توجه به تکنولوژی های جدیدی که در نقشه های سه بعدی ارائه شده نکته بسیار مهم و کلیدی است که کاربران و طراحان حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند. تبدیل خروجی به فرمت قابل اجرا در نرم افزار Cinema 4D یکی از دیگر قابلیت های گنجانده شده در Ashampoo 3D CAD Professional است که برای طراحان حرفه ای اهمیت زیادی دارد.
طراحی نقشه های خلاقانه ، سایه گذاشتن برای طراحی ها ، امکان ساخت Tour برای نقشه های سه بعدی طراحی شده به منظور نمایش و راهنمایی ، وجود انواع Object ها در طراحی نظیر انواع وسایل موجود در آشپزخانه یا وسایل موجود در اتاق های خواب و انبوهی از قابلیت های دیگر که طراحان حرفه ای حتما پس از دانلود و نصب این ابزار کارآمد به آن ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo 3D CAD Professional v3.0.2:
- طراحی نقشه های سه بعدی به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته
- سازگار با دیگر فرمت ها استفاده شده در طراحی نقشه ها
- هماهنگی با دیگر نرم افزارهای موجود در این زمینه
- امکان تبدیل خروجی به فرمت سازگار با نرم افزار Cinema 4D
- استفاده بسیار آسان تر نسبت به نرم افزارهای مشابه
- وجود تمامی ابزارهای لازم برای طراحی های سه بعدی
- پرخش 360 درجه ای نقشه ها
- وجود چندین نقشه و طرح آماده برای ایده برداری
- طراحی نقشه های خلاقانه
- وجود تمامی Object های مورد نیاز برای طراحی اتاق ها ، آشپزخانه و ...
- وجود چندین مدل نقشه برای ایده برداری
- امکان خروجی گرفتن به صورت Tour از نقشه طراحی شده
- قابلیت سایه دار کردن بخش های مختلف طرح
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

OMiD بازدید : 144 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

بی نظیرترین و کاملترین مجموعه از آخرین نسخه تمامی نرم افزارهای کمپانی Corel را به صورت یکجا دریافت نمایید ! شما امروز می توانید آخرین نسخه نرم افزارهای کمپانی Corel را که یکی از معتبرترین کمپانی ها در عرصه تکنولوژی گرافیکی ، ویدیویی و مدیریتی می باشد را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. Corel نام شرکت کامپیوتری می باشد که در کشور کانادا فعالیت خود را انجام می دهد و تمرکز اصلی آن بر روی مباحث فرایندهای گرافیکی همانند کمپانی ادوبی می باشد. این شرکت ، به عنوان اصلی ترین رقیب کمپانی ادوبی شناخته شده است. در مجموعه نرم افزارهای این شرکت می توان به نرم افزارهایی همچون Corel Vide Studio (نرم افزار همه جانبه برای ویرایش فایل های ویدیویی) ، CorelDraw Paint Shop (نرم افزار فوق حرفه ای برای کاربران عرصه گرافیک) ، Corel Ulead DVD MovieFactory (نرم افزاری کامل و همه جانبه در زمینه ساخت دی وی دی های مورد نظر شما) ، Corel WordPerfect Office (نرم افزاری که به عنوان رقیب اصلی Microsoft Word شناخته شده است) ، و … . تمامی نرم افزارهای این مجموعه تا تاریخ July 2011 آپدیت شده هستند و تمامی آن ها دارای کرک و روش نصب در بخش دانلودی خود می باشند. تمامی نرم افزارهای این مجموعه تست شده می باشند. برای مشاهده ورژن نرم افزارهای موجود و لینک دانلود آن ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار در دنیا ، پکیج کامل Corel با حجم ۶ گیگابایت|

 

Corel Collection July 2011 دانلود مجموعه کامل نرم افزارهای کمپانی Corel آپدیت شده تا July 2011

 

 

OMiD بازدید : 774 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

امروز در وبسایت دانلودها ، با کاملترین مجموعه از آخرین آپدیت ها و نرم افزارهای جانبی نرم افزار فوق کاربردی و مهندسی SolidWorks 2011 در خدمت شما می باشیم. مجموعه ای بی نظیر که شامل آخرین آپدیت این نرم افزار ، یعنی آپدیت سرویس پک ۴ نسخه ۲۰۱۱ ، آپدیت شدن ابزار CAMWorks به نسخه سرویس پک ۱٫۲ و آخرین مجموعه کامل Delcam . تمامی این نرم افزارهای برای ۲ نسخه ۳۲بیتی و ۶۴بیتی می باشند و برای اولین بار شما می توانید این مجموعه بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
SlidWorks 2011 نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی صنعتی برای تمامی متخصصان و اهل فن به خوبی شناخته شده است. ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، ایجاد پلان ها با آفست کردن صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیائ سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و … همه و همه از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشند. ایجاد مراجع هندسی و منحنی ها ، ایجاد پلان با افست کردن یک صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، ایجاد منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح، قرینه سازی اشیاء سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و…
نرم افزار SolidWorks یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی و خصوصا طراحی سه بعدی است. در این نرم افزار بخش های مجزایی برای مدل سازی و عملیات ورق کاری و جوش کاری و ریخته گری و قالب سازی و همچنین تحلیل تنشو مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد.

|کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 با حجم ۱۲ گیگابایت|

 

SolidWorks 2011 SP4 %2b Delcam %2b CAMWorks کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 شامل SP4 , CAMWorks SP 1.2 , Delcam for SolidWorks V17.8.1.26

 

 

OMiD بازدید : 469 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

COMSOL Multiphysics نام نرم افزار مدل سازی می باشد که تمامی مراحل در فرایند مدل سازی را برای شما آسان تر می کند. این مراحل شامل ساختار هندسی مدل ، شبکه بندی مدل ، فیزیک اصلی مدل ، حل کردن مدل و سپس دیداری نمودن نتیجه حل آن می باشد. این نرم افزار برای رشته های مهندسی شیمی ، برق ، مکانیک ، صنایع و هر رشته ای که در آن بحثی از مدل سازی و حل آن به صورت بصری می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد مدل در این نرم افزار به دلیل استفاده از ساختارهای فیزیکی از پیش تعبیه شده در نرم افزار ، بسیار سریع بوده و شما می توانید گستره ی عظیمی از ساختارهای مکانیکی و تجزیه تحلیل های الکترومغناطیسی را مورد بررسی قرار دهید. خواص مواد ، اجزاء منبع و حدود مرزی می توانند توابعی دلخواه از متغیرهای مستقل باشند. آپدیت شماره ۲ این نرم افزار بسیار کاربردی و تخصصی ، به تازگی منتشر شده است که تغییراتی در زمینه رفع برخی باگ های نرم افزار انجام داده است. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار مهندسی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

COMSOL Multiphysics 4.2 %2b Update 2 مدل سازی مسائل مهندسی با COMSOL Multiphysics 4.2 + Update 2

 

 

OMiD بازدید : 153 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

نام یک نرم افزار قدرتمند و کم حجم می باشد که به منظور به نمایش در آوردن مشخصات دقیق سخت افزای طراحی شده است که با نصب آن می توانید اطلاعات مفید و جامعی در این زمینه کسب نمایید . این برنامه قادر است اطلاعات سخت افزار هایی نظیر CPU ، Motherboard ، RAM ، Graphic Card ، Hard Disk ، CD-DVD Drives ، Audio Cards را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار دهد.

 

System Spec نمایش کامل مشخصات سیستم با System Spec 3.0.1

 

 

OMiD بازدید : 151 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

L نرم افزاری کم حجم و رایگان برای تولید و ویرایش سریع و آسان صفحات وب می باشد. توسط نرم افزار Fresh HTML به سادگی می توانید صفحات وب را طراحی کرده و آن ها را ویرایش نمایید. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Fresh HTML ساخت و ویرایش صفحات وب با Fresh HTML 3.60

 

 

OMiD بازدید : 135 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Colibri ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Colibri Screensaver اسکرین سیور جدید و بسیار زیبای Colibri ScreenSaver 1.0

 

OMiD بازدید : 189 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کامپیوتر مجازی و نصب سیستم عامل های مختلف VirtualBox 4.0.10 r72479 Final
برای کسب تجربه ، آشنایی با سیستم عامل های مختلف و یا هر دلیل دیگری گاهی ممکن است اقدام به نصب یک یا چند سیستم عامل جدید نماییم. در چنین مواقعی یکی از مشکلات رایج ، مشکل بوت و مدیریت سیستم عامل ها در هنگام بوت شدن سیستم است. VirtualBox نام نرم افزاری است که مشکل بوت کردن سیستم و استفاده همزمان از دو یا چندین سیستم عامل را برطرف میسازد. با استفاده از این نرم افزار یه سادگی و بدون بروز هیچگونه مشکلی می توانید سیستم عامل های جدید و مختلف را آزمایش کنید و با آنها آشنایی پیدا کنید. این نرم افزار نسبت به نمونه های مشابه خود از مزایای بسیاری چون عدم وجود مشکلات و حجم کمتر نسبت به سایر نرم افزارها  برخوردار است. برای نصب سیستم عامل ها محدودیتی وجود ندارد و می توانید برای اینکار از حافظه فلش ، سی دی و یا دی وی دی استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- سازگار با حاظفه فلش ، CD و .DVD
- پشتیبانی از کنترل از راه دور.
- سازگار با سیستم های 32 بیتی (x86).
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
-
 

OMiD بازدید : 163 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تحلیل آمار MedCalc 11.6.0.0
در ادامه ی معرفی نرم افزارهای تخصصی و کارآمد ، امروز در سایت میهن دانلود نرم افزار MedCalc را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار قابلیت های بسیار جامعی را در جهت تحلیل داده ها و انجام محاسبات آماری در زمینه علوم طبیعی ارائه کرده است. با توجه به موضوع که نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه تعداد چندان اندکی ندارند می توان به مزیت های این نرم افزار به نسبت دیگر نرم افزارهای مشابه اشاره کرد. رابط کاربری ساده ، قابل فهم و جامع را می توان از جمله مزیت های این نرم افزار دانست. پس از جمع آوری و ثبت اطلاعات آماری می توانید در نهایت از آنها گراف تهیه کنید. این نرم افزار همچنین امکان دریافت اطلاعات ذخیره شده با استفاده از نرم افزارهایی مانند Exel , Dbase , SPSS را داراست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

OMiD بازدید : 130 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود تم مشکی ویندوز سون Win7 Granite Theme Final
تغییر تم ویندوز  از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید. این تم که تصویری از یکی از اتوموبیل زیبا و گران قیمت را به عنوان تصویر پس زمینه برگزیده است ، ظاهر ویندوز سون شما را به رنگ مشکی تغییر خواهد داد و امکان تجربه ی محیطی متفاوت را به شما میدهد. منوها ، آیکون ها و پنجره ها همگی از رنگ اصلی بکار رفته در این تم پیروی می کنند و با آن هماهنگی دارند..
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

توجه:
 پس از استخراج تم از حالت فشرده ، فایل های بدست آمده را در مسیر C:WindowsResourcesThemes کپی کنید. در دسکتاپ کلیک کنید و گزینه Personalize را انتخاب کنید و برروی تم مورد نظر کلیک کنید تا فعال شود.

OMiD بازدید : 683 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود اسکرین سیور کهکشان EarthVS 3D Space Travel Screensaver 5.0
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. امروز در سایت میهن دانلود اسکرین سیوری بسیار زیبا و چشم نواز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. EarthVS 3D Space Travel نام یک اسکرین سیور زیبا برای ویندوز است که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار جدیدترین ورژن آن نمی گذرد. این اسکرین سیور با بهره گیری از تکنولوژی سه بعدی نمایی از کهکشان راه شیری را به تصویر می کشد. این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 1,656
  • بازدید سال : 25,515
  • بازدید کلی : 166,264