loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 102 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

تصمیم امروز من ماندن در مادرید است. می خواهم دهمین قهرمانی اروپایی (لادسیما) و جامهای قهرمانی بیشتری را فتح کنم

ایکر کاسیاس دروازه بان باتجربه رئال مادرید در گفتگو با برنامه «ال اورمیگروی»آنتنا 3 درمورد رئال مادرید و آینده اش دراین تیم و اوضاع در رختکن کهکشانی ها به صحبت پرداخت

گزیده ای از این گفتگو را اینجا مطالعه کنید:

 *زمین خوردن در بازی با ساتیوا: هنوز کمی درد دارم. به شدت ترسیدم. بد زمین خوردم ؛ همه نگران شده بودند. اخیرا هر وقت با یکی از هم تیمی هایم برخورد می کنم، مشکلی برایم پیش می آید.دیگرنمی خواهم از این چیزها بترسم.مربی بدنساز تیم به من گفت که کمرم کمی گرفته ولی فکر می کنم که فردا و پس فردا خوب شوم

 *رئال مادرید: داشتن کارنامه ورزشی بلند بالا آن هم دراین تیم که هرسال می توانی با آن جام قهرمانی فتح کنی، مهم است ولی اگر بتوانی برای مدتی طولانی در رئال بمانی کار واقعا سختی است. هرسال باید بهتر ازقبل شوی و سطح توقعات از تو بالا وبالاتر می رود

*قرعه کشی جام جهانی:ساده نخواهد بود ولی جام جهانی همین است. شاید در زمان انجام قرعه کشی ، همه تیم ها را به یک چشم نمی دیدم ولی الان می گویم که نباید ترسید

  *حضور درترکیب اصلی تیم دربرزیل: نمی دانم.هنوز زمان زیادی مانده و الان باید از لحظه لذت برد. خواهیم دید که 5 یا 6 ماه دیگر چه خواهد شد. الان باید برروی عملکرد باشگاهی تمرکز کرد. این است که کار تو را برای حضور در اردوی تیم ملی ساده ترخواهد کرد

 *مهارضربه روبن درفینال جام جهانی 2010: ازهر10 موقعیت این چنینی، 9 تایش گل می شود. من نهایت توانم را به کار گرفتم و خوش شانس هم بودم. وقتی روبن توپ را شوت کرد، سعی کردم با پایم آن را بگیرم. وقتی توپ به من خورد، فهمیدم که دیگر وارد دروازه نخواهد شد

*بهترین بودن در تیم ملی؛ در رئال این طور نیست: این سرمربیان هستند که بهترین تصمیمات را می گیرند. من هیچ مشکلی ندارم و رقابت می کنم. من از چالش ها خوشم می آید. هرزمان که در کانون توجهات قرار می گرفتم،می خواستم نشان دهم که اینجا هستم. این رقابتها خوبی است. نگران نیستم.تلاش می کنم که خوب تمرین کرده و لذت ببرم

*آینده درمادرید یا خارج از آن؟: در آینده روزی به تیم دیگری خواهم رفت. شاید تا ده سال دیگر. در سن 38 سالگی کار کردن برای من سخت خواهد بود. در زمان کنونی به باشگاه مادریدی تعلق دارم. از حضور درمادرید لذت می برم ولی تا 5 یا 6 سال آینده خواهیم دید که چه خواهد شد

*آرسنال و سیتی: افراد خیلی درمورد شرایط و آینده من گمانه زنی می کنند. این فقط مربوط به سالهای اخیر نیست و هرروز شایعات جدیدی ظهور می کنند و ممکن است چنین اخباری منتشر شود. من به رئال مادرید تعلق دارم و رئال باشگاه زندگی من است. می خواهم اینجا بمانم. تصمیم امروز من ماندن در مادرید است. می خواهم دهمین قهرمانی اروپایی (لادسیما) و جامهای قهرمانی بیشتری را فتح کنم

*پدر شدن: باید بگویم که آماده ام. ولی تا به امروز این را نمی دانستم. هنوز 2 هفته دیگر تا پدرشدنم و تغییر مسیر زندگی مان مانده. نام بچه ام؟ هنوزاسمی انتخاب نکرده ایم

 

منبع: سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,432
  • بازدید ماه : 4,594
  • بازدید سال : 28,453
  • بازدید کلی : 169,202