loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 84 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

این اولین باری است که چنین اتفاقی افتاده. این شرم آور است ولی من هیچ ترسی ندارم و درکمال آرامش کار را دنبال می کنم

 

سایت گل-فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ و یکی از سه نامزد نهایی دریافت توپ طلای سال 2013 از سران فیفا به خاطر تمدید مهلت شرکت در رای گیری توپ طلا به شدت عصبانی است

او امسال شانه به شانه کریس رونالدو و لیونل مسی برای فتح این جایزه مبارزه می کند وحالا در گفتگو با اشپورت بیلد گفته:« این اولین باری است که چنین اتفاقی می افتد. این شرم آور است ولی من هیچ ترسی ندارم و خیالم کاملا راحت است.»

ستاره فرانسوی در مراسم اهدای این جایزه که روز 13 ژانویه برگزار می شود حضور خواهد یافت و گفته که برایش مهم نیست که کریس دراین مراسم حضور بیابد یا نه. ریبری ادامه داد:« با رونالدو حرف نزده ام. چرا باید این کار را بکنم. برایم اهمیتی ندارد که رونالدو بیاید یا نه . برای من افتخار بزرگی است که بین  نامزدهای نهایی هستم و به همین خاطر در سالن مراسم حضور خواهم یافت.»

ریبری در ادامه درمورد ارتباطش با پپ گواردیولا سرمربی بایرن و نقشی که در بایرن ایفا کرده و حکم مسی در بارسا را در تیم باواریایی دارد صحبت کرد:« گواردیولا خیلی با من صحبت می کند و سبک بازی مرا با سبک بازی مسی در بارسا مقایسه می کند. او به من آزادی زیادی می دهد تا در مرکز، سمت راست و سمت چپ حرکت کنم.  پپ می گوید که استارت های من شبیه مسی است و مطمئنم که پپ مرا برای بارسا می خواست ولی خوشبختانه در بایرن ماندم.»

در گزارش اشپورت بیلد ریبری در مورد اصلیتش صحبت کرده و یادآوری نموده که اگر فوتبالیست نمی شد، حالا کاملا فقیر بوده:« اگر به خاطر فوتبال نبود، الان بیکار و فقیر بودم. من از هیچ به اینجا رسیدم و حالا به لطف فوتبال همه چیز دارم. من هیچ وقت گذشته هایم را فراموش نمی کنم. گرسنگی کشیدن مرا مبدل به یک جنگنده کرد. فقط وقتی در شرایط سختی باشی، قوی تر می شوی. مردم محله ای که من از آن آمدم، همه خیلی فقیر هستند واگر فوتبالیست نمی شدم، من هم یکی از آنها بودم. وقتی که به خرید می روم، با خودم فکر می کنم که خیلی خوشبخت وخوش شانس هستم.»

سایت گل_

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,258
  • بازدید ماه : 4,420
  • بازدید سال : 28,279
  • بازدید کلی : 169,028