loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 97 جمعه 1393/02/12 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم HD با کیفیت بالا

Aiseesoft HD Video Converter 6.3

 

 

 

 

فیلم های HD به فیلم هایی گفته میشود که رزولوشن آنها حداقل 1080x720 باشد. این کیفیت تنها در نمایشگرهای HD قابل پخش است. البته ممکن است نمایشگرهای قدیمی تر هم بتوانند فیلم های HD را نمایش دهند ولی کیفیت آنها قابل مقایسه نیست.

 

در این مطلب، نرم افزاری برای تبدیل فرمت فیلم های HD را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار میتواند فیلم های HD را به فرمت های معمولی فیلم تبدیل کند.

 

نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter همانطور که از نامش پیداست، تبدیل کننده ویدئو های HD است. این نرم افزار علاوه بر قابلیت تبدیل فیلم های HD به فیلم های معمولی با رزولوشن پایین تر، قابلیت ساخت فیلم HD از فیلم های معمولی را هم دارد.



 

OMiD بازدید : 170 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

تبدل فرمت MKV با نرم افزار Bigasoft MKV Converter 3.3.14.4128

Bigasoft MKV Converter نرم افزاری برای تبدیل فایل های ویدئویی با فرمت MKV است. با این نرم افزار شما می توانید فایل های تصویری خود را به سرعت از فرمت MKV به سایر فرمت های ویدئویی نظیر AVI, DivX, Xvid, WMV, MP4, H.264, MOV, HD video, etc تبدیل کنید و از آنها در دستگاه های پخش مختلفی همچون iPod, iPhone, BlackBerry, Zune, PSP, Apple TV, XBox, other MP4 Player, etc استفاده کنید و از آنها لذت ببرید . قابلیت چند تکه کردن فایل ، انتخاب کیفیت خروجی ، پشتیبانی از فرمت های مختلف ، سازگاری با ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز 7 و ... از سایر ویژگی های این نرم افزار است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bigasoft MKV Converter 3.3.14.4128 :

- پشتیبانی از فرمت های مختلف برای فایل خروجی

- قابلیت استخراج صدا از فایل های MKV

- کیفیت بالا در فایل های خروجی و قابل تنظیم بودن آن

- قابلیت چند قسمت کردن فایل بر اساس زمان

- قابلیت تبدیل دسته جمعی فایل های MKV

- رابط گرافیکی با محیطی کاربرپسند

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

 

OMiD بازدید : 160 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

دانلود VidBlaster Studio نرم افزاری برای حرفه ای ها

 

همه ما افکت ها یا تصاویری که در هنگام تماشای شبکه های مختلف تلویزیونی نمایش داده می شود را دیده ایم. برای مثال هنگام پخش یک فیلم به صورت زیرنویس یک تبلیغ به صورت متحرک نمایش داده می شود یا به مناسبت های مختلف در گوشه شبکه ها تصاویری مرتبط به نمایش در میاد و یا از همه این موارد رایج تر سوئیچ بین چند دوربین است که زوایای مختلف یک برنامه را به تصویر می کشد. این ها همه با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری اجرا می شود. تدوینگران بسته به برنامه ریزی انجام شده در زمان های معین این تصاویر را یا چند کلیک ساده نمایش می دهند. اما ممکن برای ما هم پیش آید که لازم است که دوربین های مختلف را بین هم سوئیچ کنیم یا یک افکت را در زمان خاص در گوشه ای از تصاویر نمایش دهیم که به نظر شاید کار فوق العاده دشواری باشد اما با استفاده از نرم افزاری نظیر VidBlaster Studio به راحتی چند کلیک می توان بین دوربین های مختلف که حتی به صورت زنده هم در حال ضبط هستند سوئیچ کرد یا این که تصاویر مختلفی را در مکان های مختلف از صفحه نمایش به تصویر کشید. این ابزار با پشتیبانی از انواع دوربین ها ، وبکم ها ، فرمت های مختلف صوتی و تصویری و ده ها قابلیت دیگر به راحتی قابل بهره برداری می باشد. تنها کافیست ورودی ها را تعیین ، افکت های از پیش ساخته شده را دسته بندی کرد و کمی هم دقت به خرج داد تا در زمان های مختلف آنچه برنامه ریزی شده را نمایش داد. استفاده از نهایت کیفیت همه در ورودی و هم در ذخیره سازی به صورت یک فیلم ضبط شده یکی از قابلیت های کلیدی VidBlaster Studio محسوب می شود. تعداد دوربین ها ، افکت ها ، ضبط کننده ها ، پلیرها و بقیه اجزای نرم افزار به هیچ وجه محدود نبوده و می توان به راحتی به نرم افزار اضافه یا کم کرد. بیش از 100 ماژول برای نرم افزار تعریف شده که هریک می تواند جزئی از یک برنامه یا پخش زنده باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار VidBlaster Studio v2.04:
- پشتیبانی از حداقل 100 ماژول مختلف در نرم افزار
- امکان سوئیچ کردن بین دوربین های مختلف هم برای ضبط و هم برای پخش زنده
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- امکان قرار دادن لوگو یا عبارت هایی خاص برروی تصاویر در حال پخش
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و عکس ها
- ضبط تصاویر در حال نمایش با تمامی خصوصیات
- امکان ذخیره سازی با فرمت دلخواه
- استفاده از نهایت کیفیت هم در ورودی و هم در خروجی
- امکان نمایش ویدئو از سرویس های آنلاین با استفاده از IP Camera
- واسط کاربری ساده نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

OMiD بازدید : 199 چهارشنبه 1390/04/29 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player v1.1.10:
- پشتيباني كامل از انواع مختلف فرمتهاي صوتي و تصويري
- پخش انواع DVD ،VCD با كيفيت FULL HD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند بصورت كاملا رايگان
- پشتيباني از فايلهاي ناقص دانلود شده و پخش ديسكهاي مخدوش شده
- پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

OMiD بازدید : 141 چهارشنبه 1390/04/29 نظرات (0)

دانلود Bigasoft Audio Converter مبدل قدرتمند فایل های صوتی

 

داشتن یک مبدل فرمت های صوتی یکی از مواردی است که بیشتر اوقات اکثر ما کاربران را درگیر خود خواهد کرد. گاهی پیش می آید که سیستم صوتی و تصویری خاصی قادر نیست بعضی از فرمت های صوتی را اجرا کند ؛ اینجاست که ما مجبور خواهیم بود تا یا سیستم صوتی و تصویری را تعویض کنیم و یا این که فرمت موجود را تبدیل نمائیم. راه اول که تقریبا عقلانی و به صرفه نبوده اما راه دوم تنها با کمی حوصله امکان پذیر می شود. Bigasoft Audio Converter از جمله مفیدترین نرم افزارهایی است که در زمینه تولید شده است. نرم افزار ساده و سبک که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی امکان تبدیل آن ها را فراهم می کند. عملکرد ساده و سرعت بالا باعث شده تا این ابزار هم در میان کاربران بسیار محبوب گردد. تبدیل همزمان فرمت های مختلف صوتی ، امکان تبدیل فرمت های ویدئویی به فرمت های صوتی و همچنین عدم افت کیفیت در خروجی از جمله خصوصیاتی هستند که در نرم افزار Bigasoft Audio Converter به چشم می خورند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bigasoft Audio Converter v3.3.21.4147:
- پشتیبانی از فرمت های صوتی رایج
- امکان تبدیل فرمت های ویدئویی به فرمت های صوتی
- قابلیت تنظیم کیفیت خروجی
- عدم کاهش کیفیت صدای خروجی نسبت به ورودی
- سرعت بالای نرم افزار در تبدیل
- سهولت در استفاده از نرم افزار و واسط کاربری ساده
- امکان چند تکه کردن یک موزیک
- تبدیل همزمان چند فایل صوتی
- امکان Pause و resume در هنگام تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

OMiD بازدید : 323 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

  • دانلود نرم افزار کاهش حجم فيلم Wondershare DVD Ripper Platinum v4.6.1.0
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان Wondershare DVD Ripper برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار ميتواند فيلم هايي را که با کيفيت دي وي دي هستند به فيلم هايي با حجم کمتر و بدون افت کيفيت تبديل کند. اين برنامه از فرمت هاي MPEG4, AVI, WMV, MP4, MOV, FLV, MPG, MPEG, GP, 3GP2, ASF, VOB, H.264, M4V و ... پشتيباني مي کند که ميتوان فرمت DVD را به اين فرمت ها تبديل نمود. از قابليت هاي اين نرم افزار ميتوان به امکان مقايسه فيلم تبديل شده با فيلم اورجينال اشاره کرد به طوري که با نمايش همزمان فيلم تبديل شده و فيلم اورجينال در کنار به راحتي مي توانيد کيفيت فايل تبديل شده را نسبت به فال اصلي بسنجيد. همچنين قابليت ديگر اين برنامه چسباندن Chapter هاي DVD به يکديگر است که تمام Chapter ها بعد از تبديل با يکديگر ادغام مي شوند و درون يک فايل ذخيره مي گردند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

OMiD بازدید : 169 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Xilisoft Video Converter Ultimate 6.6.0 build 0623
Xilisoft یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای رایانه ای است و امروز یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده توسط این شرکت را برای شما آماده کرده ایم. Xilisoft Video Converter نام این نرم افزار است که به طور خاص برای تبدیل فرمت فایل های ویدیویی طراحی شده است و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از تقریبأ تمام فرمت های ویدیویی جای هیچ سخنی را در این زمینه باقی نمی گذارد و همچنین با در اختیار قرار دادن امکاناتی نظیر امکان قرار دادن افکت بر روی ویدیو ، تغییر کادر و قرار دادن watermark توانسته در جهت گسترش امکانات قدم بردارد. همانطور که می دانید در میان نسخه های مختلفی که از یک نرم افزار ارائه می شود ، نسخه Ultimate از دیگر نسخه ها کامل تر بوده و تمامی امکانات را داراست. با علم به این موضوع ما نیز همین نسخه را برای شما آماده کرده ایم تا از امکانات آن به طور کامل بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های ویدیویی.
- امکان قرار دادن افکت ، تغییر کادر و قرار دادن .watermark
- قابلیت ادغام دو یا چند فایل ویدیویی.
- امکان مشاهده پیش نمایش.
- تبدیل به فرمت های سازگار با دستگاه هایی همچون: PSP, PS3, iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos, blackberry, iRiver PMP, Creative Zen
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

OMiD بازدید : 318 جمعه 1390/04/24 نظرات (0)
Xilisoft یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای رایانه ای است و امروز یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده توسط این شرکت را برای شما آماده کرده ایم. Xilisoft Video Converter نام این نرم افزار است که به طور خاص برای تبدیل فرمت فایل های ویدیویی طراحی شده است و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از تقریبأ تمام فرمت های ویدیویی جای هیچ سخنی را در این زمینه باقی نمی گذارد و همچنین با در اختیار قرار دادن امکاناتی نظیر امکان قرار دادن افکت بر روی ویدیو ، تغییر کادر و قرار دادن watermark توانسته در جهت گسترش امکانات قدم بردارد. همانطور که می دانید در میان نسخه های مختلفی که از یک نرم افزار ارائه می شود ، نسخه Ultimate از دیگر نسخه ها کامل تر بوده و تمامی امکانات را داراست. با علم به این موضوع ما نیز همین نسخه را برای شما آماده کرده ایم تا از امکانات آن به طور کامل بهره مند شوید. .
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 1,874
  • بازدید سال : 25,733
  • بازدید کلی : 166,482