loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 179 سه شنبه 1393/02/30 نظرات (0)

این فیلم قرار است در آستانه مسابقات جام جهانی 2014 برزیل به نمایش درآید.

فیلم 90 دقیقه ای کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به نام ˈدیوید بکام به سوی ناشناخته هاˈ سفر او را به جنگل های بارانی آمازون و زیبایی های طبیعی کشور برزیل میزبان جام جهانی، نشان می دهد.

او و دوستانش ˈدرک وایتˈ و ˈدیو گاردنرˈ به ریودوژانیرو رسیده و از آنجا عازم سفر به مانائوس در قلب جنگل آمازون شدند، سپس سفرشان را با راهنمایان محلی برای دیدار با جامعه کوچک آنجلین و ملاقات با قبیله دور افتاده یانومامی ادامه دادند.

ˈآنتونی ماندلرˈ فیلمساز در این سفر آنان را همراهی می کرد.

دیوید بکام متولد دوم ماه مه 1975 در لندن، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است که تا کنون جام قهرمانی فوتبال در چهار کشور را بالای سر برده و با باشگاه های منچستریونایتد، رئال مادرید، لس آنجلس گالکسی و پاری سن ژرمن قهرمان لیگ های داخلی این کشورها شده است. وی دو دوره حضور در باشگاه میلان را نیز در کارنامه دارد.

وی با 115 بازی ملی پس از "پیتر شیلتون" دومین بازیکن با سابقه تیم ملی انگلیس است که 17 گل ملی را نیز به ثمر رسانده و در سه جام جهانی حضور داشته است.

بکام در پایان رقابت های فصل 2012/2013 پس از 20 سال، در 38 سالگی با پیراهن پاری سن ژرمن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

OMiD بازدید : 110 جمعه 1393/02/12 نظرات (0)

ویشکا آسایش (متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران ) بازیگر و طراح صحنه و لباس می باشد. شاید باورتان نشود بازیگر فیلم ورود آقایان ممنوع حسابی رمانتیک است.

ویشکا آسایش گفته: «رضا (همسرم), در مورد احساس من چیزی نمی دانست. فقط من او را دوست داشتم. در آخر هم خودم رفتم و بهش اعتراف کردم.

این ماجرا بعدها تبدیل به یک شوخی شدتا هر از گاهی بگوید آس تهران را زدی اما به نظر من آدم نباید بترسد. من فکر می کردم فوقش می گوید نه. چه اشکالی دارد. اگر نمی رفتم و نمی گفتم ممکن بود زندگی ام را با اگرهایی ادامه دهم؛ اگر می گفتم، اگر قبول می کرد، اگر می رفتم و دیگر اگرها

این خانم بازیگر معروف خودش از همسرش خواستگاری کرد +عکس

منبع: گروه فرهنگی مجله اینترنتی زیگیل

OMiD بازدید : 108 شنبه 1393/01/02 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم مسابقه تلویزیونی آقای گزارشگر 


قسمت 1

مسابقه  تلویزیونی آقای گزارشگر / دانلود قسمت 2

مسابقه  تلویزیونی آقای گزارشگر / دانلود قسمت 2

مسابقه  تلویزیونی آقای گزارشگر / دانلود قسمت 2

دانلود برنامه آقای گزارشگر با کیفیت عالی (قسمت اول ۱)

توضییحات :

ایام نوروز هرشب – ساعت  ۲۳:۳۰

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۲۲:۲۰

تکرار : روز بعد ۹:۰۰

۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای

تهیه کننده : مهدی محمدی

مسابقه ورزشی آقای گزارشگر توانایی ۶۰۰۰ علاقه مند در حوزه گزارشگری فوتبال را در معرض قضاوت کارشناسان و گزارشگران باتجربه قرار  می دهد.
این برنامه با برگزاری آزمون های  عملی و کتبی از میان ۶۰۰۰ نفر و  سپس  ۱۴۷ برگزیده مرحله اول ، ۱۰۲ فرد را گزینش کرده و این افراد در گروه های ۶ نفری به مرحله دوم مسابقه گزارشگری راه  می یابند که در ۱۷ گروه دسته بندی می شوند  و مرحله سوم از رقابت استانداردهای گزارش ورزشی با جدیت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد و اطلاعات عمومی مشارکت کنندگان در زمینه فوتبال، شناخت آنان از جزئیات این رشته ورزشی و فوتبالیست ها مورد اهمیت قرار دارد.
این مسابقه تلویزیونی دارای آیتمی مستقل است که طی آن ۱۲ هنرمند چون نیما شاهرخ‌شاهی، سیاوش خیرابی، مهران رنجبر، مجید واشقانی، محمدرضا شیرخانلو و …گزارشگری فوتبال را تجربه می کنند .

 

لینک های دانلود تمامی قسمت ها پس از پخش هر قسمت درج خواهد شد .
 

دانلود قسمت اول - کلیک کنید
OMiD بازدید : 105 پنجشنبه 1392/10/19 نظرات (1)

ترفندهایی برای از بین بردن بوی سیر و پیاز

سیر و پیاز ترکیبات خوشمزه خیلی از غذاهاست اما این خوشمزگی معمولاً به قیمت بدبو کردن دهانتان تمام می‌شود. برای اینکه بفهمید چطور از شر این بدبو شدن دهان بعد از خوردن سیر و پیاز خلاص شوید، این مراحل را دنبال کنید.

از خردل استفاده کنید
یک قاشق چای‌خوری خردل بردارید و آن را از داخل دور دهانتان بمالید و یک دقیقه بعد آن را خارج کنید. بعد یک نصف قاشق چایخوری دیگر خردل برداشته و آن را قورت دهید. این وارد معده‌تان شده و بو را در بدنتان از بین می‌برد.

برای تازه کردن بوی دهانتان غذاهای نعنادار بخورید
جعفری و نعنای تازه و چای نعنا می‌تواند بوی سیر و پیاز را به کلی از بین ببرد. آدامس‌های نعنایی هم برای تازه کردن بوی دهانتان عالی است.

برای مقابله با این بو سبزیجات بخورید
پوره سیب‌زمینی، قارچ، لیمو و هویج هم می‌توانند بوی دهانتان را بهتر کنند. اگر غذایی که می‌خورید مقدار زیادی سیر یا پیاز در خود دارد، خیلی بهتر است که بعد از آن بلافاصله از این سبزیجات مصرف کنید.

یک تکه نان بخورید
کمبود کربوهیدرات هم می‌تواند موجب بدبو شدن دهان شود، از این رو همراه با غذایتان از نان استفاده کنید.

آدامس بجوید
اضافه کردن به بزاق دهانتان یکی از راه‌های از بین بردن بوی بد دهان است. جویدن آدامس، به ویژه آدامس دارچینی، بوی بد دهانتان را نابود می‌کند.

مایعات بنوشید
چای سبز، لیموناد و آب هم می‌تواند برای بهتر کردن بوی دهانتان موثر باشد.

دندان هایتان را مسواک بزنید
اگر به طور مداوم از سیر یا پیاز در غذاهایتان استفاده می‌کنید، یک مسواک و خمیردندان سفری همراه خود داشته باشید. مسواک زدن دندان‌ها تنها راه مطمئن برای بهبود بوی دهانتان است. حداقل برای ۲ دقیقه مسواک زدنتان را ادامه دهید.

از شوینده‌های دهان استفاده کنید
شوینده دهان را به مدت ۳۰ ثانیه در دهانتان بچرخانید.

از نخ دندان استفاده کنید
لای کلیه دندان‌هایتان را با نخ‌دندان تمیز کنید. بهتر است این کار را بعد از هر وعده غذایی انجام دهید.

از تمیزکننده زبان استفاده کنید
تارهای روی زبان شما همه ذرات کوچک و باکتری‌ها را به خود جذب می‌کند. بعد از صرف غذا، زبانتان را با تمیزکننده زبان یا مسواک تمیز کنید.

آب غرغره کنید
آب زیر لثه‌ها و بین دندان‌هایتان را تمیز می‌کند. اگر با این روش‌ها نتوانستید غذا را از دهانتان بیرون بیاورید و بوی بد را از بین ببرید، ممکن است عفونتی در دهانتان وجود داشته باشد.

نکات
گاهی‌اوقات بوی سیر می‌تواند به منافذ پوستتان هم نفوذ کرده و حتی لباس‌هایتان هم بو بگیرد. استفاده از یک اسپری بدن یا عطر خوب هم می‌تواند مفید باشد.

به جای سیر یا پیاز پودرشده، بهتر است از سیر و پیاز تازه استفاده کنید.

بوی بد دهان ناشی از سیر و پیاز به مرور زمان هم از بین می‌رود.

گرداوری: مجله تفریحی زرون | Zeron.ir

OMiD بازدید : 108 پنجشنبه 1392/10/19 نظرات (0)

«بیلی تیپتون» با نام «دوروتی لوئیس تیپتون» در سال ۱۹۱۴ متولد شد. این هنرمند آمریکایی در نواختن جاز، ساکسیفون و پیانو مهارت داشت. سال ۱۹۳۳ وی کار خود را در رستوران های محلی آغاز کرد و با گذشت زمان همه تیپتون را با نام پدرش بیلی شناختند و او نیز به فکر افتاد تا خود را به عنوان یک مرد معرفی کند.


OMiD بازدید : 154 پنجشنبه 1392/10/19 نظرات (1)

میخواهید با روحیات عاطفی متولدین هر ماه آشنا شوید ؟

 

متولدین فروردین ماه :
به سوی من بیا
تا تو را حس کنم
و دنیا خواهد دید
داستان عشقی سوزان را
که شعله اش در قلب من خواهى بود

به هنگام عاشقی گویی در دنیای شوالیه ها و پرنسس ها سر می کند.
قلبا عاشق است و در عشق پا بر جاست.


متولدین اردیبهشت ماه :
عشق را در چشمان من بنگر
چهره ی بر افروخته ام را ببین و عشق را حس کن
به صدای نفس های من گوش کن
و بشنو ترانه ی عشق را

عاشقی بی قرار است و کمرو ولی پر شهامت.
موسیقی بر او تاثیر فراوان دارد.

OMiD بازدید : 115 چهارشنبه 1392/10/18 نظرات (0)

شهر شناوری که دو بار در سال کره زمین را دور می‌زند+ تصاویر

محققان یک شرکت آمریکایی طرح مفهومی از نخستین شهر شناور جهان را ارائه کرده‌اند که دو بار در سال، کره زمین را دور زده و ساکنان آن به صورت مداوم در سفر خواهند بود.

در پروژه نخستین شهر شناور جهان با نام «Freedom Ship»(کشتی آزادی) تمامی امکانات زندگی و رفاهی مشابه یک شهر واقعی در نظر گرفته شده است.

شهر شناور مجهز به مدرسه، بیمارستان، مرکز خرید، سینما و گالری هنری و حتی فرودگاه است و ۵۰ هزار ساکن دائم به صورت مداوم در حال سفر از کشوری به کشور دیگر هستند.

این شهر- کشتی عظیم، ۷۰ درصد از سال را در نزدیکی شهرهای بزرگ لنگر می‌اندازد و در سایر اوقات در حال حرکت بین کشورهای مختلف جهان خواهد بود؛ کشتی هر سال دوبار کره زمین را نیز دور خواهد زد.

وزن کلی سازه ۲٫۷ میلیون تن بوده و از طول ۱٫۳۷ کیلومتر، عرض ۲۲۸ متر و ارتفاع ۱۰۶ متر برخوردار است؛‌ شهر شناور در ۲۵ طبقه برای سکونت دائم ۵۰ هزار تن، اقامت روزانه ۳۰ هزار بازدید کننده، ۲۰ هزار خدمه و ۱۰ هزار میهمان شبانه احداث می‌شود.

انرژی مورد نیاز این مجموعه عظیم با استفاده از انرژی خورشید و باد تأمین می‌شود.

بودجه پیش بینی شده برای این پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار اعلام شده است؛ «راجر گوچ» معاون شرکت Freedom Ship International تأکید کرد: این شهر بزرگترین کشتی و نخستین شهر شناور جهان خواهد بود.

با وجود هزینه‌بر بودن این پروژه عظیم، مسوولان امیدوارند طی شش ماه آینده با جذب سرمایه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار، مراحل ساخت شهر- کشتی Freedom Ship را آغاز کنند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,شهر شناوری که دو بار در سال کره زمین را دور می‌زند

طرح مفهومی شهر شناور Freedom Ship

OMiD بازدید : 159 سه شنبه 1392/10/17 نظرات (0)
مهران مدیری چند ماهی است که ساخت مجموعه آیتمی «شوخی کردم» را آغاز کرده است و تا چند روز دیگر نخستین سری این مجموعه با عنوان «خلاقیت» توزیع می‌شود؛ مجموعه ای که در آن تعدادی زیادی از سرشناس ترین بازیگران کمدی بیست سال اخیر تلویزیون دور هم جمع شده اند تا پس از «جنگ ۷۷» که آن را آخرین اثر موفق مهران مدیری در آیتم سازی می دانند یک محصول آیتمی دیگر بسازند اما این بار برای شبکه نمایش خانگی.

 

گریم مهران مدیری در سریال طنز «شوخی کردم» + تصاویرم

گریم مهران مدیری در سریال طنز «شوخی کردم» + تصاویرم

سیامک انصاری، مهران غفوریان، رضا شفیعی جم،جواد رضویان، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر،بیژن بنفشه خواه،لاله صبوری، محمدرضا هدایتی، فلامک جنیدی، بهنوش بختیاری، برزو ارجمند، پرستو صالحی، رابعه اسکویی، زهرا داودنژاد، علی بوستان، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، علی لک پوریان، ساعد هدایتی، مهران غفوریان، رضا فیض نوروزی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی، نگین معتضدی، ستاره پسیانی، شبنم فرشادجو، سحر ذکریا، ماندانا سوری و سعید پیردوست از جمله بازیگران حاضر در این مجموعه هستند.
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1,605
  • بازدید سال : 25,464
  • بازدید کلی : 166,213