loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 548 یکشنبه 1393/03/04 نظرات (3)

دانلود مسابقه رئال مادرید و اتلتیکو مادرید فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۴

Real Madrid vs Atletico Madrid

مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۳/۱۴ دیشب در لیسبون پرتغال بین دو تیم اسپانیایی و همشهری رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار گردید.

دو تیم با احتیاط بازی را آغاز کردند و بدنبال راه نفوذ به سمت دروازه های همدیگر,اما رئال که بیشتر چشم به ضدحمله دوخته بود در دقیقه ۳۶ توسط گودین دروازه خود راباز شده دید….

OMiD بازدید : 100 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (0)

رونالدو، اینیستا و سیمئونه، بهترین های سال 2013 لالیگا

 

با رای گیری از سرمربیان و کاپیتان های تیم های حاضر در لالیگا، بهترین های سال 2013 انتخاب شدند

 بعد از رای گیری به عمل آمده از میان سرمربیان و کاپیتان های 20 تیم حاضر در لالیگا، برترین های سال 2013 انتخاب شدند. این رای گیری از سوی روزنامه ال موندو صورت گرفت و رونالدو، ایینستا، سیمئونه، فرانک ریبری ویوپ هاینکس برترین چهره های این نظر سنجی بودند.

این رای گیری در 5 بخش مختلف انجام شد و در آن بهترین بازیکن ملی اسپانیا، بهترین بازیکن خارجی شاغل در لالیگا، بهترین سرمربی و بهترین بازیکن و بهترین سرمربی  در رقابت های اروپایی انجام شدند.

بهترین بازیکن خارجی شاغل در لالیگا در سال 2013 کریستیانو ر ونالدو شناخته شد. او 18 رای کسب کرد و مسی با 12 رای دوم شد. آندرس اینیستا برترین بازیکن اسپانیایی لالیگا شناخته شد و 17 رای گرفت و توانست از دیگو کاستا و ژابی آلونسو پیشی بگیرد.

درمیان سرمربیان لالیگا، دیگو سیمئونه با 21 رای بهترین سرمربی شناخته شد

و در لیگ های اروپایی فرانک ریبری بهترین بازیکن شد و یوپ هاینکس نیز به عنوان برترین سرمربی سال 2013 معرفی شد

گرداوری: مجله تفریحی زرون | Zeron.ir

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 95 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

 

ستاره سوئدی در کنفرانسی خبری در قطر اعلام کرده که اگر مسی از بارسا جدا شود تیمهای زیادی به دنبال او خواهند بود

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن دیروز در کنفرانسی خبری در قطر حضور یافت و درمورد مسائل مختلفی از لیونل مسی گرفته تا رویارویی با رئال مادرید و شرایط بارسا به صحبت پرداخت

زلاتان و هم تیمی هایش به قطر سفر کرده اند تا روز پنجشنبه در دیداری دوستانه مقابل تیم رئال مادرید به میدان بروند. ایبرا درمورد مصاف با رئال و سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی گفت:« برای این بازی حس خیلی خوبی دارم. بازی بزرگی بین دو باشگاه فوق العاده خواهد بود که فرصت بزرگی برای مردم قطری است که به تماشای بازی بیایند. این بازی می تواند مثل یک فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد ولی خوشبختانه یک بازی دوستانه بین دو تیم خیلی مهم است که امیدواریم که ما پیروز آن باشیم.»

ستاره سوئدی در ادامه راجع به مصاف با بارسا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته با حذف پی.اس.جی همراه بود نیز صحبت کرد و گفت:« ما بازیهای فوق العاده ای انجام دادیم. درهیچ یک از دو بازی نباختیم ولی قوانین این گونه است وباید آنها را پذیرفت. البته باید بگویم که امسال خیلی بهتر از سال قبل هستیم.»

ایبرا ادامه داد:« بازیکنان تیم خیلی رشد کرده اند و بازیکنان جدید حالا بیش از پیش حس می کنند که در خانه اند. به روند رشد بازیکنانی مثل وراتی نگاه کنید. ما قوی تر از قبل هستیم و باشجاعت بیشتری بازی می کنیم. ما جو فوق العاده ای را ایجاد خواهیم کرد.»

زلاتان در مورد احتمال انتقال مسی به پاری سن ژرمن هم گفت:« اگر مسی دربازار نقل و انتقالات باشد، پاری سن ژرمن نیز آنجا حضور خواهد داشت. باید رویای بزرگان را در سر پروراند و اگر بخواهی رویاهای بزرگی داشته باشی، باید رویای خرید مسی را در ذهن داشته باشی. اگر مسی در بازار باشد، قطعا پی.اس.جی.تنها تیمی نخواهد بود که به دنبال اوست.»

البته ایبرا نمی داند که آیا مسی در لیست بازار نقل و انتقالات قرار می گیرد یا نه:« من شرایط مسی را نمی دانم. او از حضور در بارسا راضی است ولی این رسانه ها هستند که چنین جوی را ایجاد می کنند. درواقعیت فقط مسی پاسخ این سوال را می داند.»

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 114 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

 

چندین بازیکن بزرگ ممکن است در پایان فصل تیمشان را به صورت آزاد ترک کنند. این بازیکنان می‌توانند از 1 ژانویه آزادانه با دیگر باشگاه ها مذاکره کنند.

ژانویه زمان نو شدن و تغییر است. چند ساعتی بیشتر به سال 2014 نمانده و بسیاری از فوتبالیست‌های اروپا یا دارند به این فکر می‌کنند که در پایان فصل قراردادشان را تمدید کنند یا این که می‌خواهند به باشگاه دیگری بروند.

اوضاع کشور اسپانیا نامشخص است. صنعت فوتبال این کشور هم همین‌طور است. برخی باشگاه‌های لالیگا باید پیش از تمدید قرارداد بازیکنانشان حساب‌های بانکی‌شان را بررسی کنند و برخی دیگر از بازیکنان هم شاید مازاد باشند.

اتلتیک بیلبائو قرارداد جدیدی با سه بازیکن مهم خود امضا کرده است: آندونی ایرائولا، ایبای گومس و کارلوس گورپگی. در باسک رئال سوسیه‌داد هم قرارداد یون آنسوتگی را یک سال دیگر تمدید کرده است. ویارئال هم کانی، هافبک تاثیرگذارش را برای چهار سال دیگر در اختیار خواهد داشت و اتلتیکو مادرید با رائول گارسیا، بازیکن روی فرمش به توافق شفاهی رسیده است و قرارداد جدید او در ژانویه امضا خواهد شد.

در رئال مادرید، ژابی آلونسو هنوز قراردادش را تمدید نکرده و کارلو آنچلوتی امیدوار است که او پس از تابستان هم در رئال بماند. اما بارسلونا ویکتور والدس را در پایان فصل از دست می‌دهد و خوسه پینتو هم شاید با اتمام قراردادش در ماه ژوئن از این تیم جدا شود. آنها البته امیدوارند با مدافعان جوانشان، مارک بارترا و مارتین مونتویا در هفته‌های پیش رو به توافق برسند.

OMiD بازدید : 114 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

 

ستاره برزیلی الاصل اتلتیکو مادرید بی صبرانه منتظر آغاز سال 2014 است تا دراین سال برای فتح جامهای قهرمانی مبارزه کند

دیگو کاستا ستاره برزیلی الاصل باشگاه اتلتیکومادرید در صحبت هایی اعلام کرده که توپ طلا را به کریستیانو رونالدو می دهد.او که در جمع چند خبرنگار حضور داشت ، در پاسخ به این سوال که توپ طلا را به کریستیانو می دهد یا مسی گفت:« کریستیانو .»

این مهاجم توانا در ادامه ابراز امیدواری کرد تا بتواند در سال 2014 برای فتح جامهای قهرمانی بیشتری مبارزه کند. امسال در شرایطی ایده آل برای دیگو کاستا به پایان خواهد رسید . او در 17 هفته از رقابتهای لالیگا موفق شده تا 19 گل به ثمر برساند.

او ظهر دیروز در هتلی در شهر مادرید با بازیکنانی که برای حضور در بازی دیشب خیریه «چمپیونز فورلایف » گرد هم آمده بودند ، روبرو شد

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 177 یکشنبه 1392/10/01 نظرات (0)

 

ستاره پرتغالی نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن و البته بهترین بازیکن به انتخاب هواداران است. جوایز گلوب ساکر در روز29 دسامبر در دوبی اهدا می شود

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید همچنان در حال دریافت نتایج و پاداش های سال درخشانی است که پشت سرگذاشته.

او امسال نامزد کسب دو جایزه گلوب ساکر است. کریس نامش را درمیان نامزدهای دریافت بهترین بازیکن دنیا در سال 2013 و بازیکن منتخب هواداران (که برنده آن با رای گیری در وب سایت این ارگان مشخص می شود) می بیند. وشانس اول کسب این دو جایزه است

جوایز گلوب ساکر روز 29 دسامبر در دوبی اهدا می شود و رونالدو در سال 2011 جایزه بهترین بازیکن دنیا و بازیکن منتخب هواداران را مال خود کرده بود

آمار گلزنی رونالدو در سال 2013 خیره کننده است. او در 57 بازی 68 گل زده و همین باعث شده که او شانس اول کسب جوایز متعددی در پایان سال 2013 شود. چند روز پیش رونالدو جایزه ارزشمندترین بازیکن لالیگا در فصل 3-2012 را در سالن LFP مال خود کرده بود ومجله ورلد ساکر نیز نام او را به عنوان بهترین بازیکن دنیا در سال 2013 معرفی کرد.

معمولا هربازیکنی که جایزه ورلدساکر را مال خود می کند، در نهایت برنده توپ طلا نیز خواهد شد و در 16 دوره اخیر اهدای این  جایزه، 14 بار بازیکنی که جایزه ورلد ساکر را برده، به توپ طلا نیز رسیده. رونالدو در سال 2008 نیز موفق شده بود تا این دو جایزه را به خود اختصاص دهد.

ستاره پرتغالی در سال 2013 رکوردهای مختلفی را شکست. 68 گلی که او تا به اینجای سال 2013 زده (و می تواند در بازی امشب ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا به تعداد گلهایش بیفزاید)، باعث شده تا نام او به عنوان پنجمین گلزن برتر تاریخ باشگاه مادریدی (227 گل در 219 بازی) ثبت شود.در صورتی که رونالدو در بازی امشب بتواند یک گل دیگر بزند به دو هدف خواهد رسید؛ از یک سو به 71 گلی که دی استفانو به عنوان دومین گلزن برتر رئال مادرید در خازج از خانه به ثمر رسانده می رسد و از سوی دیگر بارکورد اوگو سانچس به عنوان چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید در رقابت های لالیگا برابری خواهد کرد. سانچس در 207 بازی 164 گل زده و رونالدو در 149 بازی به 163 گل رسیده

ستاره پرتغالی حالا سال 2013 را بایک عنوان افتخاری دیگر به پایان خواهد برد.او در حال حاضر در جایگاه پنجمین گلزن برتر تاریخ دنیای فوتبال در یک سال میلادی است.دراین رده بندی چیتالو با 107 گل در یک سال میلادی صدرنشین این جدول است. مسی با 91 گل دوم است؛ کولر 85 گله سوم و پله با 75 گل در رده چهارم قرار دارد.

منبع  سایت گل

OMiD بازدید : 100 یکشنبه 1392/10/01 نظرات (0)

 

تنها 18 ماه از قرارداد رونی با شیاطین سرخ باقی مانده و او هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است؛ هرچند گفته می شود که مدیران منچستریونایتد قصد دارند این کار را انجام بدهند

به گزارش نشریه سان، باشگاه رئال مادرید که قصد دارد با پیشنهادی 20 میلیون پوندی، وین رونی، مهاجم منچستریونایتد را در تابستان آینده به خدمت بگیرد، از این بازیکن خواست تا قراردادش را تمدید نکند.

تنها 18 ماه از قرارداد رونی با شیاطین سرخ باقی مانده و او هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است؛ هرچند گفته می شود که مدیران منچستریونایتد قصد دارند این کار را انجام بدهند.

باشگاهی اسپانیایی می خواهد در تابستان آینده، با توجه به نزدیک شدن مهلت انقضای قرارداد رونی، باشگاه منچستریونایتد را تحت فشار بگذارد و رونی را از چنگ آنها دربیاورد.

رئالی ها در سال 2004 هم با اقدامی مشابه  و استفاده از نزدیک شدن مایکل اوون به پایان قراردادش با لیورپول، این ملی پوش انگلیسی را به خدمت گرفتند. لیورپولی ها برای اینکه مجبور به از دست دادن اوون با انتقالی آزاد نشوند، او را به قیمت 8.5 میلیون پوند فروختند.

رونی در تابستان گذشته هم به دنبال جدایی از منچستریونایتد بود اما در نهایت در این باشگاه ماند.

 

رئالی ها پیش از این به دنبال خرید لوئیس سوارس بودند اما این ستاره اروگوئه ای، سرانجام قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

منبع سابت گل

OMiD بازدید : 101 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

تصمیم امروز من ماندن در مادرید است. می خواهم دهمین قهرمانی اروپایی (لادسیما) و جامهای قهرمانی بیشتری را فتح کنم

ایکر کاسیاس دروازه بان باتجربه رئال مادرید در گفتگو با برنامه «ال اورمیگروی»آنتنا 3 درمورد رئال مادرید و آینده اش دراین تیم و اوضاع در رختکن کهکشانی ها به صحبت پرداخت

گزیده ای از این گفتگو را اینجا مطالعه کنید:

 *زمین خوردن در بازی با ساتیوا: هنوز کمی درد دارم. به شدت ترسیدم. بد زمین خوردم ؛ همه نگران شده بودند. اخیرا هر وقت با یکی از هم تیمی هایم برخورد می کنم، مشکلی برایم پیش می آید.دیگرنمی خواهم از این چیزها بترسم.مربی بدنساز تیم به من گفت که کمرم کمی گرفته ولی فکر می کنم که فردا و پس فردا خوب شوم

 *رئال مادرید: داشتن کارنامه ورزشی بلند بالا آن هم دراین تیم که هرسال می توانی با آن جام قهرمانی فتح کنی، مهم است ولی اگر بتوانی برای مدتی طولانی در رئال بمانی کار واقعا سختی است. هرسال باید بهتر ازقبل شوی و سطح توقعات از تو بالا وبالاتر می رود

*قرعه کشی جام جهانی:ساده نخواهد بود ولی جام جهانی همین است. شاید در زمان انجام قرعه کشی ، همه تیم ها را به یک چشم نمی دیدم ولی الان می گویم که نباید ترسید

  *حضور درترکیب اصلی تیم دربرزیل: نمی دانم.هنوز زمان زیادی مانده و الان باید از لحظه لذت برد. خواهیم دید که 5 یا 6 ماه دیگر چه خواهد شد. الان باید برروی عملکرد باشگاهی تمرکز کرد. این است که کار تو را برای حضور در اردوی تیم ملی ساده ترخواهد کرد

 *مهارضربه روبن درفینال جام جهانی 2010: ازهر10 موقعیت این چنینی، 9 تایش گل می شود. من نهایت توانم را به کار گرفتم و خوش شانس هم بودم. وقتی روبن توپ را شوت کرد، سعی کردم با پایم آن را بگیرم. وقتی توپ به من خورد، فهمیدم که دیگر وارد دروازه نخواهد شد

*بهترین بودن در تیم ملی؛ در رئال این طور نیست: این سرمربیان هستند که بهترین تصمیمات را می گیرند. من هیچ مشکلی ندارم و رقابت می کنم. من از چالش ها خوشم می آید. هرزمان که در کانون توجهات قرار می گرفتم،می خواستم نشان دهم که اینجا هستم. این رقابتها خوبی است. نگران نیستم.تلاش می کنم که خوب تمرین کرده و لذت ببرم

*آینده درمادرید یا خارج از آن؟: در آینده روزی به تیم دیگری خواهم رفت. شاید تا ده سال دیگر. در سن 38 سالگی کار کردن برای من سخت خواهد بود. در زمان کنونی به باشگاه مادریدی تعلق دارم. از حضور درمادرید لذت می برم ولی تا 5 یا 6 سال آینده خواهیم دید که چه خواهد شد

*آرسنال و سیتی: افراد خیلی درمورد شرایط و آینده من گمانه زنی می کنند. این فقط مربوط به سالهای اخیر نیست و هرروز شایعات جدیدی ظهور می کنند و ممکن است چنین اخباری منتشر شود. من به رئال مادرید تعلق دارم و رئال باشگاه زندگی من است. می خواهم اینجا بمانم. تصمیم امروز من ماندن در مادرید است. می خواهم دهمین قهرمانی اروپایی (لادسیما) و جامهای قهرمانی بیشتری را فتح کنم

*پدر شدن: باید بگویم که آماده ام. ولی تا به امروز این را نمی دانستم. هنوز 2 هفته دیگر تا پدرشدنم و تغییر مسیر زندگی مان مانده. نام بچه ام؟ هنوزاسمی انتخاب نکرده ایم

 

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 93 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

رئیس فیفا خیلی رک و قاطعانه اعلام کرد که در یک قدمی آشتی کنان با ستاره پرتغالی رئال و سران این باشگاه قرار دارد

 

 سپ بلاتر رئیس فیفا این روزها تک تک رفتارها و صحبت های کریستیانو رونالدو را زیر ذره بین دارد.

او که این روزها در مراکش حضور دارد تا بازیهای جام باشگاه های جهان را از نزدیک دنبال کند، در کنفرانسی خبری شرکت کرد و بعد از آن پاسخگوی سوالات خبرنگار آ.اس شد.

بلاتر در هنگام خروج از هتل به خبرنگار آ.اس گفت:« کریستیانو رونالدو به سالن اهدای جایزه توپ طلای امسال می آید.»بلاتر کاملا قاطعانه و شفاف پیغامش را اعلام کرد و به نظر می رسد که او در آستانه آشتی کنان با سران باشگاه مادریدی و ستاره پرتغالی است. اتفاقی که تا چند هفته پیش غیرممکن به نظر می رسید.

در اواخر ماه اکتبر بود که بلاتر درمحفلی خصوصی رونالدو را فرمانده خواند و به تقلید از ژست های رونالدو در زمین چمن که بیشتر شبیه ژست های یک روبوت بودند پرداخت و درهمان زمان از مسی تعریف و تمجید کرد. همین موضوع باعث شد تا دل رونالدو بشکند. اما حالا بااین صحبت ها بلاتر نشان داده که احتمال همه اختلافات کنار گذاشته شده و آرامش رئیس فیفا حاکی از حضور رونالدو در مراسم توپ طلاست.

بلاتر درکنفرانس خبری مراکش به این سوال که چرا زمان شرکت در رای گیری توپ طلا تمدید شد پاسخی ندادو فقط بی صبرانه منتظر آن است که مراسم اهدای توپ طلا شروع شده و رونالدو را درکنار دو فینالیست دیگر ببیند. دراین صورت بلاتر برنده این بازی شده است.

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 91 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

زیزوتجربیات فوتبالی اش را به ما و به ویژه به جوان ترها منتقل می کند.این فوق العاده است. خوشحالم که با او کار می کنم. چون او بازیکن فوق العاده ای بود وتجربه خیلی زیادی دارد

 کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با تاک سپورت راجع به تیم کنونی اش و مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. دراینجا می توانید گزیده ای از این صحبتها را که راجع به تیم مادریدی،شرایط او در رئال، هم تیمی ها و سرمربیانش و صعود تیم ملی پرتغال به جام جهانی است را مطالعه کنید:

*احساس خوشبختی می کنی؟ : بله. این به خاطر تمدید قراردادم است. اینجا خانه ام است. درمادرید احساس فوق العاده ای دارم. باشگاه و مردم و هواداران را دوست دارم. من اینجا همه چیز دارم و به این خاطر قراردادم را تمدید کردم. نمی دانم که پایان کارنامه ورزشی ام به چه ترتیبی رقم خواهد خورد ولی در حال حاضر دراینجا احساس غرور ودرعین حال خوشبختی می کنم

*گرث بیل:او عملکردی تماشایی دارد. بیل به خاطر مصدومیتی که داشت فصل را تدریجی شروع کرد و این کاملا طبیعی است. چون او در اردوی پیش فصل حضور نداشته بود. ولی الان فشار زیادی روی اوست. سخت است ولی فکر می کنم که بیل در مسیر خوبی است و بیشتر در تیم جا افتاده و هواداران و بازیکنان او را دوست دارند. بیل بازیکن فوق العاده ای است وامیدوارم که بتواند به ما کمک کند تا جامهای زیادی کسب کنیم

*آنچلوتی: او انسان فوق العاده ای است. قبل از مربیگری،بازیکن بوده وبه همین خاطر تجربه خوبی دارد و می داند که چطورباید با بازیکنان رفتارکند. من از کار کردن با او راضی هستم.از او واعضای کادر فنی درسهای زیادی می آموزم. آنچلوتی می داند که دقیقا چطور باید رختکن را مدیریت کند

*زیدان: زیزوتجربیات فوتبالی اش را به ما و به ویژه به جوان ترها منتقل می کند.این فوق العاده است. خوشحالم که با او کار می کنم. چون او بازیکن فوق العاده ای بود وتجربه خیلی زیادی دارد. دوست دارم که درکنار بهترین ها باشم

*جام جهانی: واقعا خوشحالم که با تیم ملی به جام جهانی رسیده ایم. فکر می کنم که درمسیر رسیدن به جام جهانی به پرتغال کمک کرده ام و ازاین بابت خوشحال و راضی ام. برای خودم و هم تیمی هایم خوشحالم. فردای برگزاری بازی برگشت پلی آف، همه درمورد تیم ملی پرتغال حرف می زدند وتازه آن موقع بود که متوجه شدیم که چه کار کرده ایم. لحظات فوق العاده ای برای من،برای بازیکنان تیم ملی، برای پرتغالی ها و برای طرفداران زیادی که دربرزیل داریم بود

*ایبراهیموویچ: او بازیکن بزرگی است و درسالهای اخیر این را نشان داده.او گلهای زیادو گلهای مهمی می زند واین روزها در سطح خیلی بالایی فوتبالش را دنبال می کند.

منبع: سایت گل

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 1,791
  • بازدید سال : 25,650
  • بازدید کلی : 166,399