loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 93 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

 

زیزوتجربیات فوتبالی اش را به ما و به ویژه به جوان ترها منتقل می کند.این فوق العاده است. خوشحالم که با او کار می کنم. چون او بازیکن فوق العاده ای بود وتجربه خیلی زیادی دارد

 کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با تاک سپورت راجع به تیم کنونی اش و مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. دراینجا می توانید گزیده ای از این صحبتها را که راجع به تیم مادریدی،شرایط او در رئال، هم تیمی ها و سرمربیانش و صعود تیم ملی پرتغال به جام جهانی است را مطالعه کنید:

*احساس خوشبختی می کنی؟ : بله. این به خاطر تمدید قراردادم است. اینجا خانه ام است. درمادرید احساس فوق العاده ای دارم. باشگاه و مردم و هواداران را دوست دارم. من اینجا همه چیز دارم و به این خاطر قراردادم را تمدید کردم. نمی دانم که پایان کارنامه ورزشی ام به چه ترتیبی رقم خواهد خورد ولی در حال حاضر دراینجا احساس غرور ودرعین حال خوشبختی می کنم

*گرث بیل:او عملکردی تماشایی دارد. بیل به خاطر مصدومیتی که داشت فصل را تدریجی شروع کرد و این کاملا طبیعی است. چون او در اردوی پیش فصل حضور نداشته بود. ولی الان فشار زیادی روی اوست. سخت است ولی فکر می کنم که بیل در مسیر خوبی است و بیشتر در تیم جا افتاده و هواداران و بازیکنان او را دوست دارند. بیل بازیکن فوق العاده ای است وامیدوارم که بتواند به ما کمک کند تا جامهای زیادی کسب کنیم

*آنچلوتی: او انسان فوق العاده ای است. قبل از مربیگری،بازیکن بوده وبه همین خاطر تجربه خوبی دارد و می داند که چطورباید با بازیکنان رفتارکند. من از کار کردن با او راضی هستم.از او واعضای کادر فنی درسهای زیادی می آموزم. آنچلوتی می داند که دقیقا چطور باید رختکن را مدیریت کند

*زیدان: زیزوتجربیات فوتبالی اش را به ما و به ویژه به جوان ترها منتقل می کند.این فوق العاده است. خوشحالم که با او کار می کنم. چون او بازیکن فوق العاده ای بود وتجربه خیلی زیادی دارد. دوست دارم که درکنار بهترین ها باشم

*جام جهانی: واقعا خوشحالم که با تیم ملی به جام جهانی رسیده ایم. فکر می کنم که درمسیر رسیدن به جام جهانی به پرتغال کمک کرده ام و ازاین بابت خوشحال و راضی ام. برای خودم و هم تیمی هایم خوشحالم. فردای برگزاری بازی برگشت پلی آف، همه درمورد تیم ملی پرتغال حرف می زدند وتازه آن موقع بود که متوجه شدیم که چه کار کرده ایم. لحظات فوق العاده ای برای من،برای بازیکنان تیم ملی، برای پرتغالی ها و برای طرفداران زیادی که دربرزیل داریم بود

*ایبراهیموویچ: او بازیکن بزرگی است و درسالهای اخیر این را نشان داده.او گلهای زیادو گلهای مهمی می زند واین روزها در سطح خیلی بالایی فوتبالش را دنبال می کند.

منبع: سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,407
  • بازدید ماه : 4,569
  • بازدید سال : 28,428
  • بازدید کلی : 169,177