loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 134 چهارشنبه 1393/02/31 نظرات (0)

متن احساسي و عاشقانه.....

متن احساسي و عاشقانه

 

کاش میدانستی چقدر محتاج آغوش توئم

کاش میدانستی این روزها چقدر شانه هایت را کم دارم

کاش می دانستی چقدر به محبت کلامت و جادوی چشمانت این روزها که نیستی نیاز دارم

کاش میدانستی تنها گرمای دستان توست که گرمابخش دل سردم است

کاش  میدانستی که تنها هرم نفس های توست که آتش زندگی را در من شعله ور نگه می دارد

 

کاش میدانستی چقدر دوستت دارم

متن احساسي و عاشقانه.....

به پاس همه ی بودنت

دلم میخواهدقشنگ ترین جمله هارا بنویسم

پرعشق ترین بوسه ها نثار تمامی وجودت

دوست دارم و این تمام من است

متن احساسي و عاشقانه.....

میخوام باور کنی تموم دنیامی

 

تو درمون دل عاشق تنهامی

 

میخوام باور کنی محتاج چشماتم

 

تو هر ثانیه هر لحظه باهاتم

 

میخوام باور کنی چقدددد دوسِت دارم

 

میخوام باور کنی تنهات نمیذارم

 

میخوام باور کنی چقدددد نگاهت رو تو این شبهای بی خاطره کم دارم...

 

 

 

 

 

متن احساسي و عاشقانه.....

 

 

متن احساسي و عاشقانه.....

 

متن احساسي و عاشقانه.....

متن احساسي و عاشقانه.....

 

متن احساسي و عاشقانه.....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 1,738
  • بازدید سال : 25,597
  • بازدید کلی : 166,346