loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 91 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (1)


خوشبختی یعنی…
در خاطر کسی ماندگار هستی
که لحظه های نبودنت را
باتمام دنیا عوض نمیکند….
*
 

*
خورشید را باور دارم
حتی اگر امروز درخشش را نبینم
عشق را باور دارم
حتی اگر ذره ای به چشم اید
او را باور دارم
حتی اگر همینک صدایش را نشنوم
*
*

پرواز کرد عاقبت
ماهی که شوری دریا برای نمک گیر کردنش کافی نبود !
*
*
این پیام فقط یک یاد آوری است !!!
…… خیلی دوستت دارم ……
*
*

اس ام اس عاشقانه دی 92

*
*
به باران میمانی …
گاه و بی گاه و بی اجازه ،
خیالت بر من میبارد
و من خیس خیس از تو …
دنبال هیچ سرپناهی نمیگردم …
دوست داشتنت در من بی انتهاست .
*
*
وقتى حالت خوب نیست و دارى قدم میزنى ، رسیدن انصاف نیست
*
*

اس ام اس عاشقانه دی 92

*
*
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!
*
*
لبخند بزن؛ برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند، تجربه ثابت کرده است که گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد …
*
*

اس ام اس عاشقانه دی 92

*
*
گـنـجـشـک هـا از مـــن آشـیـانـه مـی ســازنـد
کــلاغ هـا بـه مـــن مـی خـنـدنـد
ایـــن روزهـــا
مــتـرسـکـی شــده ام
کــه تــرسـانـدن نــمـی دانــد … !
*
*
چشمان ِ تو
آیه هایی آسمانـی اند
که پیامبری سر به هوا
سالهاست گمشان کرده است …
*
*

اس ام اس عاشقانه دی 92

*
*
اگر “تو” مال “من” نیستی
پس “من” ، دیگر زنده نیست!
تنها “تو” ماندی با “او”…
*
*
نــه درآغــوشـت گـرفـتــه ام
نـه تـورا بـوسـیـده ام
نــه حـتـی مـوهـایــت را نـوازش کــرده ام
امــا،بـبـیـن
چـگـونـه بـرایــت مـی نـویـسـم…
*
*

اس ام اس عاشقانه دی 92

*
*
مخاطب خاص من!
خاص بودن خاصیت توست!
تو همیشه خاص میمونی چون سلیقه منی حتی اگه منو نخواسته باشی.
*
*
هیچ وقت نمیتوانی به کسی بگویی
از دوست داشتن یک نفر خود داری کند
دوست داشتن، با چیزهای دیگر … خیلی فرق می کند!
*
*

اس ام اس عاشقانه دی 92

*
*
مینویسم دوستت دارم !
نگو که تکراریست ؛ شاید روزی برسد که نباشم تا تکرارش کنم …
*
*
خاص ترینم……….
انگشتان دستت زیباترین تسبیح برای نیایش های عاشقانه من است…….
*
*

اس ام اس عاشقانه دی 92

*
*
ﻣــﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ…
ﺍﮔـــﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﺑﺮﺍﯼ ِ ﺑـﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻮﺩﻥ ِ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــ !
ﺷــﺎﯾـــــﺪﺁﺭﺯﻭﯾــﯽ ﺯﯾﺒـــﺎﺗــﺮ ﺍﺯ ﺗـــ ــــﻮ ﺳــﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ … …
*
*
سکوتم مرحم است ….
مرحم زخمم !
خوب خوبم که نمیکند ….فقط دردش را کم میکند همین…..!!!
*
*

اس ام اس عاشقانه دی 92

*
*
اگر میدانستند با تو در رویاهایم
تا کجاها رفته ام ….
بی شک
سنگسارم میکردند …
*

گرداوری: مجله تفریحی زرون | Zeron.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,275
  • بازدید ماه : 4,437
  • بازدید سال : 28,296
  • بازدید کلی : 169,045