loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 111 جمعه 1393/02/12 نظرات (0)

ویشکا آسایش (متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران ) بازیگر و طراح صحنه و لباس می باشد. شاید باورتان نشود بازیگر فیلم ورود آقایان ممنوع حسابی رمانتیک است.

ویشکا آسایش گفته: «رضا (همسرم), در مورد احساس من چیزی نمی دانست. فقط من او را دوست داشتم. در آخر هم خودم رفتم و بهش اعتراف کردم.

این ماجرا بعدها تبدیل به یک شوخی شدتا هر از گاهی بگوید آس تهران را زدی اما به نظر من آدم نباید بترسد. من فکر می کردم فوقش می گوید نه. چه اشکالی دارد. اگر نمی رفتم و نمی گفتم ممکن بود زندگی ام را با اگرهایی ادامه دهم؛ اگر می گفتم، اگر قبول می کرد، اگر می رفتم و دیگر اگرها

این خانم بازیگر معروف خودش از همسرش خواستگاری کرد +عکس

منبع: گروه فرهنگی مجله اینترنتی زیگیل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,425
  • بازدید ماه : 4,587
  • بازدید سال : 28,446
  • بازدید کلی : 169,195