loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 60 سه شنبه 1393/02/16 نظرات (1)

وقتی نفهمی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
کی سیگارت را روشن کردی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
و کی کشیدی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
و کی خاموشش کردی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
یعنی یک جای کار می لنگد بدجــــور . . .
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے

خاموش شدی در من ، درست مثل سیگاری نیمه که پرت کرده باشند میان جوی !

سیگارم را بیرون میکشم . . .
نه برای اینکه کسی از دودش آزرده نشود !
برای اینکه نمیخواهم نمیخواهم
کسی در غم و دود سیگارم شریک شود . . .

 

سیگار را باهیچ چیز عوض نمیکنم
برگرد ، ثابت کن دروغ میگویم !

اینگونه تجویز کرد زندگی . . .
صبح ، تلخیِ قهوه و سیگار
ظهر ، شوریِ اشک و سیگار
شب ، قرصهای خواب و سیگار
تفریح همیشگییَت هم ، مرور خاطرات بی تکرار
پایان نسخه را مُهر زد بنام مُردگی !

سیگارهای تلخ مرا به خوابهای شیرین بردند
کاش می توانستم خوابهایم را به تصویر بکشم !

طعم تلخ سیگارو دوست دارم
تلخ مثل آخرین بوسه ی لعنتی ما
تلخ مثل آخرین دروغ تو که باز هم همو می بینیم
تلخ مثل نبودنت . . . !

 اس ام اس سیگار

ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺳﻴﮕﺎﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﺭﻳﺰﻡ . . .
ﺷﺎﻳﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﻴﻦ ﻫﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭستت ﺩﺍﺷﺘﻢ !

وای از روزی که شریک خاطره هایت یک شماره خاموش باشد و یک سیگار روشن !

تو میگفتی ” یک نخ روشن کن دوتایی بکشیم ”
از وقتی رفتی به یادت تمام سیگار ها را نصفه میکشم !

 اس ام اس سیگار

نمیدانم من بازیچه دست سیگارم یا او بازیچه دست من !
مهم نیست چون این بازی برنده ندارد چون هر دو میبازیم عمر را . . .

نمیدانم جنس سیــگارم خوب نیست یا جنس خاطـــراتی که با تــو دارم !
آخه بد جــوری میــسوزد دلــم !

ترسم ازشبیست که بیدارشوم ، خاطراتت هجوم بیاورند و پاکت سیگارم خالی باشد . . . !

سه گروه سیگاری داریم !
عاشق . . .
غمگین . . .
دیوانه . . .
اما تفکیک اینها برای ذهن کوچک این ملت جوگیر سنگین است و در این مورد همه را به یک چشم میبینند !

پنجشنبه شب ، پنج نخ پشت هم سیگار میکشم ، به یاد پنج عزیز از دست رفته ام فاتحه ای میخوانم و آه میکشم . . .
روحم ، احساسم ، قلبم ، اعتمادم ، باورم . . .

 اس ام اس سیگار

سنگین کام میگیری مرد. . . !
گم کردن خاطره هایی که پی اش میگردی تقصیر ریه های تو نیست . . . !
دود کن کسانی که باعث سنگینی کام سیگارت شدند . . . !
آنها لیاقت آن خاطرات را ندارند . . . !

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻫﺎﯾﻢ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﺩﺭﺩ ﺟﺪﺍ ﺷﺪﻥ ﺍﺯﻫﻢ ؛ ﻧﺦ ﺑﻪ ﻧﺦ !

 اس ام اس سیگار

پدرم می گفت
گستاخانه از زندگی لذت ببر
زندگی می گذرد
هر چند
سخت . . .

اما
نمی دانست
بی سیگـــــار
اصلا نمی گذرد
حتی ســــــخت . . .

دلم سیگار می خواهد ولی نه برای کشیدن
برای داغ کردن دستی که خوبی میکند !

دیروز دست هایش میان دست هایم بود امروز عکسش و فردا سیگار !

سیگار امروز هم
به علامت همدری با من خیال خاموش شدن ندارد
همچنان میسوزد!

دلشکسته بودم . . .
کنار پنجره سیگار میکشیدم . . .
خسته بودم . . .
آنقدر خسته که یادم رفت بعداز آخرین پک
سیگارم را پایین پرت کنم نه خودم را . . .

این سیگار که در دست من است ، می سوزد و صدایش در نمی آید ؛ درست مثل خود من در دست خاطرات تو !

” سیگار ” بهانه ست . . .
” درد ” میکشیم . . .

 

گردآوری: مجله اینترنتی زرون Zeron.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeid در تاریخ 1393/02/27 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی دارید شما می توانید از قالب رایگان بهار موزیک برای پوسته سایت خود استفاده کنید .

آدرس پوسته : http://saeidrad.ir/


کد امنیتی رفرش
درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,417
  • بازدید ماه : 4,579
  • بازدید سال : 28,438
  • بازدید کلی : 169,187