loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 150 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

tTorrent یک نرم افزار بسیار کاربردی برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که به وسیله آن قادرید فایل های تورنت را در گوشی یا تبلت خود دانلود نمایید. این برنامه دارای امکانات مناسبی می باشد. امیدواریم مورد قبول تان واقع شود.

 

tTorrent دانلود فایل های تورنت در اندروید با tTorrent 0.8.1

 

 

OMiD بازدید : 167 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Tatak:The Great Escape را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

tatak بازی جدید بسیار زیبا و جذاب Tatak:The Great Escape برای موبایل

 

 

OMiD بازدید : 322 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

  • دانلود نرم افزار کاهش حجم فيلم Wondershare DVD Ripper Platinum v4.6.1.0
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان Wondershare DVD Ripper برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار ميتواند فيلم هايي را که با کيفيت دي وي دي هستند به فيلم هايي با حجم کمتر و بدون افت کيفيت تبديل کند. اين برنامه از فرمت هاي MPEG4, AVI, WMV, MP4, MOV, FLV, MPG, MPEG, GP, 3GP2, ASF, VOB, H.264, M4V و ... پشتيباني مي کند که ميتوان فرمت DVD را به اين فرمت ها تبديل نمود. از قابليت هاي اين نرم افزار ميتوان به امکان مقايسه فيلم تبديل شده با فيلم اورجينال اشاره کرد به طوري که با نمايش همزمان فيلم تبديل شده و فيلم اورجينال در کنار به راحتي مي توانيد کيفيت فايل تبديل شده را نسبت به فال اصلي بسنجيد. همچنين قابليت ديگر اين برنامه چسباندن Chapter هاي DVD به يکديگر است که تمام Chapter ها بعد از تبديل با يکديگر ادغام مي شوند و درون يک فايل ذخيره مي گردند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

OMiD بازدید : 307 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)


wp321
شاید شما نیز به فکر طراحی سایت یا وبلاگ شخصی باشید.اگر چنین قصدی دارید میتوانید از وردپرس فارسی برای ایجاد سایت یا وبلاگ شخصی خود استفاده کنید.وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و متن باز است. گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار نموده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تغییراتی که در این نسخه داده شده :
قالب بخش مدیریت به گفته سایت سازنده تعمیر و بروزرسانی شده - New Dashboard
قالب Twenty Eleven نیز تغییر نموده

OMiD بازدید : 169 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Xilisoft Video Converter Ultimate 6.6.0 build 0623
Xilisoft یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای رایانه ای است و امروز یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده توسط این شرکت را برای شما آماده کرده ایم. Xilisoft Video Converter نام این نرم افزار است که به طور خاص برای تبدیل فرمت فایل های ویدیویی طراحی شده است و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از تقریبأ تمام فرمت های ویدیویی جای هیچ سخنی را در این زمینه باقی نمی گذارد و همچنین با در اختیار قرار دادن امکاناتی نظیر امکان قرار دادن افکت بر روی ویدیو ، تغییر کادر و قرار دادن watermark توانسته در جهت گسترش امکانات قدم بردارد. همانطور که می دانید در میان نسخه های مختلفی که از یک نرم افزار ارائه می شود ، نسخه Ultimate از دیگر نسخه ها کامل تر بوده و تمامی امکانات را داراست. با علم به این موضوع ما نیز همین نسخه را برای شما آماده کرده ایم تا از امکانات آن به طور کامل بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های ویدیویی.
- امکان قرار دادن افکت ، تغییر کادر و قرار دادن .watermark
- قابلیت ادغام دو یا چند فایل ویدیویی.
- امکان مشاهده پیش نمایش.
- تبدیل به فرمت های سازگار با دستگاه هایی همچون: PSP, PS3, iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos, blackberry, iRiver PMP, Creative Zen
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

OMiD بازدید : 189 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کامپیوتر مجازی و نصب سیستم عامل های مختلف VirtualBox 4.0.10 r72479 Final
برای کسب تجربه ، آشنایی با سیستم عامل های مختلف و یا هر دلیل دیگری گاهی ممکن است اقدام به نصب یک یا چند سیستم عامل جدید نماییم. در چنین مواقعی یکی از مشکلات رایج ، مشکل بوت و مدیریت سیستم عامل ها در هنگام بوت شدن سیستم است. VirtualBox نام نرم افزاری است که مشکل بوت کردن سیستم و استفاده همزمان از دو یا چندین سیستم عامل را برطرف میسازد. با استفاده از این نرم افزار یه سادگی و بدون بروز هیچگونه مشکلی می توانید سیستم عامل های جدید و مختلف را آزمایش کنید و با آنها آشنایی پیدا کنید. این نرم افزار نسبت به نمونه های مشابه خود از مزایای بسیاری چون عدم وجود مشکلات و حجم کمتر نسبت به سایر نرم افزارها  برخوردار است. برای نصب سیستم عامل ها محدودیتی وجود ندارد و می توانید برای اینکار از حافظه فلش ، سی دی و یا دی وی دی استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- سازگار با حاظفه فلش ، CD و .DVD
- پشتیبانی از کنترل از راه دور.
- سازگار با سیستم های 32 بیتی (x86).
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
-
 

OMiD بازدید : 501 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دانلود کامل سایت Offline Explorer Enterprise 5.9.3318 SR3
حتمأ شما نیز در هنگام وبگردی به سایت هایی برخورد کرده اید که مطالب مفید و جذابی داشته اند و دوست داشته اید تا این سایت را به طور کامل دانلود کرده و در فرصت مناسبی آن را مرور کنید و از اطلاعات و محتویات آن استفاده نمایید. Offline Explorer نام یکی از نرم افزارهای قدیمی است که این کار را به بهترین شکل برای شما انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید سایت های مختلف را به طور کامل دانلود نمایید. حتی اگر دانلود برخی محتویات سایت نظیر فایل های صوتی و یا تصاویر را غیرضروری می دانید ، می توانید در ابتدای تنظیم نرم افزار برای دانلود یک سایت ، فرمت هایی را که علاقه ای به دریافت آنها ندارید را حذف کنید. در دانلود محتویات سایت محدودیتی وجود ندارد و می توانید حتی سایت هایی که دارای جاوا اسکریپت هستند نیز دریافت نمایید. در نهایت شایان ذکر است که در صورت دلخواه می توانید کار دانلود یک سایت را متوقف و در زمان دیگری ادامه دهید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

OMiD بازدید : 141 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش عکس PhotoFiltre Studio X 10.4.0 Portable
برای ویرایش و قرار دادن افکت بر روی تصاویر ، استفاده از نرم افزارهای گران و پیچیده ای چون فتوشاپ ضروری نیست. خصوصأ برای افرادی که آشنایی چندانی با این نرم افزارهای پیشرفته ندارند استفاده از نرم افزاری چون PhotoFiltre Studio توصیه میشود و البته برای اینکار دلایل بسیاری نیز موجود است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. این نرم افزار برعکس نرم افزار فتوشاپ ، از حجم بسیار کمی برخوردار است و همچنین رابط کاربری بسیار ساده تر و قابل فهم تری به نسبت نرم افزارهای حرفه ای دارد و در عین حال قابلیت های نسبتأ کاملی را داراست که به طور کامل نیاز کاربران مبتدی و معمولی را برطرف خواهد ساخت. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید بر روی تصاویر خود افکت های دلخواه قرار دهید و یا با ابزارهایی مشابه ابزارهای موجود در نرم افزار فتوشاپ ، آنها را ویرایش نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- قرار دادن افکت های مختلف بر روی تصاویر.
- امکان ویرایش عکس با ابزارهایی مشابه فتوشاپ.
- امکان کار با لایه ها.
- حذف اتوماتیک قرمزی چشم در تصاویر.
- امکان طراحی انیمیشن های .GIF
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

OMiD بازدید : 163 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تحلیل آمار MedCalc 11.6.0.0
در ادامه ی معرفی نرم افزارهای تخصصی و کارآمد ، امروز در سایت میهن دانلود نرم افزار MedCalc را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار قابلیت های بسیار جامعی را در جهت تحلیل داده ها و انجام محاسبات آماری در زمینه علوم طبیعی ارائه کرده است. با توجه به موضوع که نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه تعداد چندان اندکی ندارند می توان به مزیت های این نرم افزار به نسبت دیگر نرم افزارهای مشابه اشاره کرد. رابط کاربری ساده ، قابل فهم و جامع را می توان از جمله مزیت های این نرم افزار دانست. پس از جمع آوری و ثبت اطلاعات آماری می توانید در نهایت از آنها گراف تهیه کنید. این نرم افزار همچنین امکان دریافت اطلاعات ذخیره شده با استفاده از نرم افزارهایی مانند Exel , Dbase , SPSS را داراست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

OMiD بازدید : 130 دوشنبه 1390/04/27 نظرات (0)

دانلود تم مشکی ویندوز سون Win7 Granite Theme Final
تغییر تم ویندوز  از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید. این تم که تصویری از یکی از اتوموبیل زیبا و گران قیمت را به عنوان تصویر پس زمینه برگزیده است ، ظاهر ویندوز سون شما را به رنگ مشکی تغییر خواهد داد و امکان تجربه ی محیطی متفاوت را به شما میدهد. منوها ، آیکون ها و پنجره ها همگی از رنگ اصلی بکار رفته در این تم پیروی می کنند و با آن هماهنگی دارند..
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

توجه:
 پس از استخراج تم از حالت فشرده ، فایل های بدست آمده را در مسیر C:WindowsResourcesThemes کپی کنید. در دسکتاپ کلیک کنید و گزینه Personalize را انتخاب کنید و برروی تم مورد نظر کلیک کنید تا فعال شود.

تعداد صفحات : 24

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 1,633
  • بازدید سال : 25,492
  • بازدید کلی : 166,241