loading...
دانلودها
OMiD بازدید : 89 پنجشنبه 1392/10/12 نظرات (0)

از آنجا که هر اتفاق خوشایند و ناخوشایندی دائما به روز می شود تا مبادا آدم ها از قافله عقب بمانند، بی حوصلگی در انواع جدید هم کشف شده است! پژوهشگران به تازگی اعلام کرده اند بی حوصلگی 5 نوع مختلف دارد و هر یک از آنها نشانه ها، حالت ها و البته اسم ویژه خودشان را دارند. امیدوارم هیچ وقت بی حوصله نباشید اما بد نیست مدل های جدید بی حوصلگی چیست. به هر حال هر چیزی تازه اش خوب است و کلی کلاس دارد!

1- بی حوصلگی بی تفاوتی

در این شرایط، فرد بیشتر سکوت می کند. در رفتار او، سکون خاصی دیده شده و حرکات و رفتارش مانند قبل نیست. بیشتر از انجام کارها سرباز زده و رفتار منفعل از خودش نشان می دهد. نمود بیرونی این رفتار، شبیه فردی است که کاملا آرام بوده و نسبت به مسائل و اطرافش، آرام است اما حقیقت این است که او دچار بی حوصلگی شده و بیشتر درون گرا می شود.

اگر یکی از اطرافیانتان که تا همین چند وقت پیش یک لب داشت و هزار خنده اما حال دائم گوشه ای می نشیند و سکوت می کند و در برابر رفتار نامناسب دیگران منفعلانه عمل می کند، یعنی اینکه بی حوصله است و باید کمکش کنید.

OMiD بازدید : 92 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (1)


خوشبختی یعنی…
در خاطر کسی ماندگار هستی
که لحظه های نبودنت را
باتمام دنیا عوض نمیکند….
*
 

*
خورشید را باور دارم
حتی اگر امروز درخشش را نبینم
عشق را باور دارم
حتی اگر ذره ای به چشم اید
او را باور دارم
حتی اگر همینک صدایش را نشنوم
*
*

OMiD بازدید : 147 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (0)
در اولين ديدار از هفته بيستم ليگ برتر انگليس که نخستين ديدار در سال جديد ميلادي (2014) هم محسوب مي‌شد، تيم فوتبال منچسترسيتي در خانه سوانسي سيتي به پيروزي 3 بر 2 دست يافت.

به گزارش فارس،شاگردان مانوئل پيگريني در اين ديدار توسط فرناندينيو در دقيقه 14، توره 58 و کولاروف 66 به گل رسيدند و دو گل ميزبان توسط بوني در دقايق 45 و 90 وارد دروازه سيتي شد.

منچستر سيتي با اين برد 44 امتيازي شد و موقتا به صدر جدول ليگ برتر رسيد و سوانسي نيز در امتياز 21 باقي ماند.
OMiD بازدید : 104 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (0)

رونالدو، اینیستا و سیمئونه، بهترین های سال 2013 لالیگا

 

با رای گیری از سرمربیان و کاپیتان های تیم های حاضر در لالیگا، بهترین های سال 2013 انتخاب شدند

 بعد از رای گیری به عمل آمده از میان سرمربیان و کاپیتان های 20 تیم حاضر در لالیگا، برترین های سال 2013 انتخاب شدند. این رای گیری از سوی روزنامه ال موندو صورت گرفت و رونالدو، ایینستا، سیمئونه، فرانک ریبری ویوپ هاینکس برترین چهره های این نظر سنجی بودند.

این رای گیری در 5 بخش مختلف انجام شد و در آن بهترین بازیکن ملی اسپانیا، بهترین بازیکن خارجی شاغل در لالیگا، بهترین سرمربی و بهترین بازیکن و بهترین سرمربی  در رقابت های اروپایی انجام شدند.

بهترین بازیکن خارجی شاغل در لالیگا در سال 2013 کریستیانو ر ونالدو شناخته شد. او 18 رای کسب کرد و مسی با 12 رای دوم شد. آندرس اینیستا برترین بازیکن اسپانیایی لالیگا شناخته شد و 17 رای گرفت و توانست از دیگو کاستا و ژابی آلونسو پیشی بگیرد.

درمیان سرمربیان لالیگا، دیگو سیمئونه با 21 رای بهترین سرمربی شناخته شد

و در لیگ های اروپایی فرانک ریبری بهترین بازیکن شد و یوپ هاینکس نیز به عنوان برترین سرمربی سال 2013 معرفی شد

گرداوری: مجله تفریحی زرون | Zeron.ir

منبع: سایت گل

OMiD بازدید : 90 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (1)

شما در کم کردن وزن شکست نخواهید خورد مگر اینکه احساس ناکامی کنید. مطمئن باشید که شما با مصرف غذای مناسب و ورزش کافی در هر هفته به وزن مطلوبتان خواهید رسید. همه دلایل اینکه چرا شما نمی توانید به سرعت وزنتان را کاهش دهید را فراموش کنید

 1- صبحانه را فراموش نکنید


- نزدیک به 10 درصد از افراد در دنیا صبحانه نمی خورند. صبحانه مهمترین وعده غذایی است. شما نیاز دارید که در این وعده، غذا و نوشیدنی افزایش دهنده انرژی که شامل شیر، چای، پنیر، عسل و میوه است مصرف کنید.

2- همیشه به قدر کافی آب مصرف کنید

- حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید.

- اگر نمی توانید به این میزان آب مصرف کنید سعی کنید از آب میوه یا چای رقیق استفاده کنید.

3- موقع خرید به غذاهای گیاهی توجه بیشتری داشته باشید

- یک فرد 70 کیلیویی در حدود 200 کالری در هر ساعت خریداری می کند. 
خودتان را محروم نکنید از غذاهای محبوبتان اما به جای آن از خرید این غذاها خودداری کنید. شما می توانید با خودکنترلی و مصرف کمتر این نوع غذاها از آنها لذت ببرید.

 

 

 

OMiD بازدید : 81 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی، هانیه توسلی بازیگران فیلم سینمایی «جامه‌دران» شدند.
ایسنا: سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده این فیلم اعلام کرد: فیلم «جامه‌دران» در چند روز آینده کلید می‌خورد و فقط منتظریم بازی مهتاب کرامتی در یک پروژه دیگر به پایان برسد.

او در معرفی بازیگران «جامه‌دران» گفت: مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی،‌هانیه توسلی و افسر اسدی در این فیلم حضور دارند.

235546_964

به گفته ساداتیان فیلمبرداری «جامه‌دران» را علی محمد قاسمی و صدابرداری را یدالله نجفی برعهده دارند، هم‌چنین بابک کریمی طراح صحنه و لباس و ایمان امیدواری طراح گریم خواهند بود.

«جامه‌دران» که قرار است در تهران،‌ شمال و غرب کشور ساخت شود،‌ موضوعی اجتماعی دارد که براساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی به همین نام نوشته شده است.

داستان «جامه‌دران»، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان و کارگردانی حمیدرضا قطبی ساخته می‌شود.

گفتنی است: پیش از این محمدرضا فروتن و لیلا حاتمی به عنوان بازیگران اصلی «جامه‌دران» در کنار بیتا فرهی و هنگامه حمیدزاده اعلام شده بودند، اما در نهایت با طولانی شدن روند پیش‌تولید وپروانه ساخت حضور این بازیگران منتفی شد.

گرداوری: مجله اینترنتی زرون | Zeron.ir

OMiD بازدید : 139 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید. برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

1. حلقه های سیاه را بپوشانید

پیش از هر اقدامی مرطوب کننده SPFدار یا ضدآفتاب مرطوب کننده به پوست خود بزنید که انواع پوشش دهنده ها به نرمی روی پوست حرکت کنند. سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد. بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید. البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود.

OMiD بازدید : 105 سه شنبه 1392/10/10 نظرات (0)

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

Assetto Corsa Early Access PC-SANTA

 

Assetto Corsa Early Access pc cover دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC

تعداد صفحات : 24

درباره ما
0000
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 535
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,933
  • بازدید ماه : 5,095
  • بازدید سال : 28,954
  • بازدید کلی : 169,703